De laatste week in Amerika

19 juli 2019 - Sudbury, Verenigde Staten

Vrijdag heb ik het gezin weer opgehaald op het vliegveld in Boston. De kinderen zaten vol met verhalen over de reis dus hadden we genoeg te luisteren op de weg terug. Zaterdag en zondag was het lekker weer en zijn we bijna de hele dag buiten geweest en hebben we nog even gezwommen. Zondag hebben we natuurlijk ook met zijn alle gekeken naar de finale van het wk vrouwenvoetbal.

Maandag begon voor de jongens voetbal kamp en zo ging het de hele week. De jongens afzetten bij voetbalkamp dan de jongste afzetten op het kinderdagverblijf, zelf even wat dingen doen en videobellen en dan alle kids weer ophalen en lekker buiten spelen. Het was dus nog een rustige laatste week. Gelukkig hebben we in de avonden nog wat leuke dingen kunnen doen als een watergevecht en een filmavondje. Vrijdag zijn we met zijn alle frozen yoghurt gaan halen, want dat moest ik echt nog even eten voordat ik naar Nederland zou gaan.

Zaterdag was dan mijn laatste werkweek voorbij en begon het laatste weekend. Ik ben in de middag even gaan lunchen met een andere au pair en heb de middag met de kinderen doorgebracht. Ik heb de kinderen een afscheidscadeau geven en heb van het gezin ook nog iets gehad. In de avond vroeg de jongste of ik bij haar wilde slapen, dus ben ik bij haar gaan liggen tot ze sliep. Het liefste verliet ik het bed niet maar hoe klein ze ook is ze nam al snel het grote deel van het bed in beslag. Zondag ben ik lekker met de kinderen gaan zwemmen in de ochtend. Na de lunch hebben we allemaal even onze rust gepakt. Langzaam maar zeker kwam binnen dat het einde nu echt in zicht was en werden de eerste tranen gelaten. Van verschillende mensen nog even een heel lief of leuk berichtje gehad dat mij echt even goed deed deze dag.

1. Ron:
    19 juli 2019
    And now you re here....you ve done an incredible job.....so proud of you....but it even better to have you back