2018

1 januari 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Het jaar waarin ik een dekenfort maakte.

Het jaar waarin ik goede films en slechte films heb gezien in de bioscoop.

Het jaar waarin ik een geweldige treinreis maakte naar Stockholm, Kopenhagen, Hamburg en Berlijn.

Het jaar waarin ik geweldige avonden heb gehad met het domino’s personeel, zowel op het werk en buiten het werk.

Het jaar waar ik vliegen ving ik zakjes.

Het jaar waar we in april hebben gezwommen en een boottocht hebben gemaakt in de bieschbosch.

Het jaar waar ik een kattencafé bezocht en even later ook een trampolinepark.

Het jaar met een geweldige koningsnacht en koningsdag.

Het jaar waarin we een mooi feest hadden voor mijn opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn.

Het jaar van random ikea bezoekjes.

Het jaar waarin ik zoveel naar de efteling ging.

Het jaar waarin mijn ouders gingen verhuizen en ik bij mijn beste vriend kon wonen voor drie geweldige maanden.

Het jaar waarin ik met een kano naar McDonalds ben gevaren.

Het jaar waarin ik super trots was op mijn beste vriend bij zijn gala.

Het jaar waarin ik een geweldig meidenweekend had in disneyland Parijs.

Het jaar waarin we gingen bowlen.

Het jaar waarin ik geen tiener meer was.

Het jaar met het meest geweldige verjaardagscadeau.

Het jaar waarin ik geslaagd ben voor mijn opleiding.

Het andere geweldige disney weekend!

Het jaar waarin we naar Londen zouden gaan maar toch niet gingen.

Het jaar waarin ik toch een geweldige weekend had in de dierentuin, phantasialand en het zwembad.

Waar ik ook afscheid moest nemen van zoveel mensen.

Het jaar waarin ik naar Amerika ging en mijn au pair avontuur aanging.

Het jaar waar ik New York ontdekte.

Het jaar waarin ik met geweldige kids mag werken elke dag opnieuw.

Het jaar van zo veel nieuwe dingen ontdekken qua eten en plaatsen.

Waar ik pizza at op het strand en de volgende dag om 5.00 uur opstond om de zonsopgang te zien.

Het jaar waar ik walvissen zag.

Het jaar waarin ik Niagara Falls heb mogen bewonderen.

Het jaar waar ik Halloween vierde.

Het jaar waar ik al 5 staten heb bezocht.

En het jaar waarin ik geweldig einde had in Aruba.

2018 was voor mij een geweldig jaar. Ik heb zo veel mogen ontdekken en ik heb zo veel plaatsen bezocht. Ik heb afscheid moeten nemen en ben voor een lange tijd op avontuur gegaan. Ik heb mij in dit jaar ook mogen realiseren hoe belangrijk bepaalde mensen voor mij zijn en hoe belangrijk ik voor deze mensen ben. Dit is het jaar dat ik trots mag zijn op de dingen die ik heb behaald en waar ik met volle positiviteit het nieuwe jaar in kan gaan. In 2019 gaat mijn avontuur in Amerika verder. Dit is het jaar waarin mijn vrienden en familie mij hier komen bezoeken, maar ook het jaar waar ik weer thuis kom en op zoek ga naar nieuwe avonturen. Ik kan in woorden niet goed beschrijven hoe geweldig ik mijn jaar 2018 vond.