En Colin gaat weer...

18 maart 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Maandag wisten Colin en ik nog niet zo goed wat we zouden gaan doen. We hebben die ochtend maar besloten om te gaan bowlen. Dit was natuurlijk een groot succes...NOT. Ik ben zeg maar niet heel goed in bowlen en heb daarom ook elke keer verloren en als je met twee 1 baan hebt heb je veel tijd voor nieuwe rondjes. Soms kwam ik wel even aan met een strike maar de goot was meer aanwezig dan die strikes. In de avond besloten we spontaan naar de film te gaan en hebben we captain Marvel gezien, geweldige film.

5bc0745a-e4e3-411a-a114-b19d63c9a782

Dinsdag wilde Colin graag even de buitenlucht meemaken dus zijn we een wandeling gaan maken in het bos achter het huis. Het hele bos lag natuurlijk nog vol met sneeuw en ijs en dit bracht wat leuke beelden van momenten dat wij bijna uitgleden. Natuurlijk was ik de eerste die echt op haar gezicht ging en daar toch niet pijnloos uit kwam (het avontuur met de slechte linkerknie gaat weer beginnen). Dinsdag heb ik mij ook ingeschreven voor een thuisstudie Frans om mijn vrije tijd hier een beetje te doden. Toen de jongens thuis kwamen van school hebben we met zijn alle Mario kart en smash Bros gespeeld. In de avond zijn we uit eten geweest bij the cheesecake factory en hebben daar natuurlijk wat cheesecake van meegenomen.

cf6902d5-9427-4f2b-bed4-90679ae139cf

Woensdag heb ik in de ochtend met de kids chili gemaakt en hebben Colin en ik een uitgebreid ontbijt gehad bij Ihop en ik ben daar nu zeker wel fan van. Ik besloot die ochtend ook even binnen te lopen bij de kapper en heb ik gelijk voor die avond een afspraak kunnen maken. In de middag hadden de jongens weer een halve dag en hebben we Colin Chuck-E-Cheese laten zien. De jongens hebben zich hier weer vermaakt, maar Colin was toch een beetje bang van het hele gebeuren. Na het avondeten hebben we afscheid genomen van mijn lange haar en kan ik eindelijk veel minder shampoo gaan gebruiken.

DE8B0D12-B17D-47A3-B943-4E09DD85DBBDIMG_0939

Donderdag was onze laatste dag samen en in de middag moest ik Colin dan ook afzetten op het vliegveld. In de ochtend zijn we in Harvard geweest waar we even hebben kunnen rondhangen. Ongeveer het eerste uur zijn we op zoek geweest naar een wc, maar ik kan nu toch wel zeggen dat ik in Harvard geplast heb. We hebben nog even genoten en gelachen in onze laatste tijd samen, maar helaas moest Colin toch echt weer terug. Op het vliegveld stond ik natuurlijk weer met tranen in mijn ogen, want het zou nog 5 maanden duren tot ik hem weer zou zien. Toen ik weer in de auto stapte zat ik eigenlijk de hele weg naar huis te huilen, is toch nog altijd wat moeilijk om afscheid te nemen.

IMG_0985

Vrijdag begon ik eindelijk aan de Franse lessen en heb ik verder niet heel veel gedaan. In de avond zou ik de kids ook hebben dus we zijn met zijn alle naar het zwemmen van de jongens geweest en vervolgens hebben we met zijn alle bij McDonalds gegeten. In de avond nog even een film kijken en daarna allemaal naar bed toe.

Zaterdag ben ik met de middelste naar de film gegaan, want de oudste had een feest. We zijn samen op pad gegaan en hebben de film wonderpark gezien, natuurlijk kan ik bij kinderfilms ook huilen. In de avond hebben de middelste en ik baby shark geleerd op de piano en kon de jongste mooi meezingen.

IMG_1031

Zondag heb ik even een relax dagje genomen. Ik heb even met Colin kunnen videobellen, met mama over mijn toekomstplannen gehad en in de avond tot laat met Daphne kunnen bellen. Want ja ik als au pair heb soms toch even mijn rustdagjes nodig, hoe veel vrij tijd ik in de week heb een dagje in mijn pyjama chillen is zeker te waarderen.

1. Ron:
    18 maart 2019
    Good stuff...now reload and off to washington
  2. Inge:
    19 maart 2019
    Klikt goed, een hele week met Colin. En dan een pyjama dag....hééérlijk! Je moet ook gewoon je eigen genietmomentjes maken, dat doe je goed. Nu aftellen tot de volgende bezoekers.