De dierentuin

17 april 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Deze week was het vooral erg erg lekker weer. Meeste dagen dat de kinderen uit school kwamen konden we lekker buiten gaan spelen en zelfs zonder jassen. Deze week had ik eigenlijk een redelijk vast ritme: Ik zette alle kids af op school, ging naar de sportschool, nam eens douche, ging wat facetimen en in de middag met de jongens lekker in de tuin spelen.

De jongste was de hele week al blij want we zouden zaterdag naar de dierentuin gaan. Zaterdag zelf wilde ze eerst niet meer gaan, maar toen we aankwamen bij de dierentuin begon er toch wel een hele grote glimlach tevoorschijn te komen. We hebben de hele middag heerlijk in de zon en 23 graden kunnen rondlopen en verschillende dieren kunnen bekijken. Ze was vooral erg geïnteresseerd in de giraf. We hebben nog wat geitjes kunnen aaien en ze wilde erg graag te vogeltjes voeren (totdat de vogels dichterbij kwamen). Op deze warme dag hebben we ook maar een ijsje gegeten en ik denk dat iedereen wist dat ze aardbeien ijs wilde, want ze is nog niet zo subtiel om dat zachtjes tegen mij te zeggen, dat werd door de hele ijszaak geschreeuwd. Rond 16.00 uur werd het tijd om naar huis te rijden. We zijn onderweg even gestopt om wat te gaan eten en hebben onze reis verder gezet. Ze wilde nog erg graag even mee naar de winkel dus zijn we door target gaan lopen, ik moet zeggen als het aan haar ligt zou ik alles moeten kopen in de winkel. Daarna door naar huis en in bad om later in bed te kruipen.

IMG_1822IMG_1892IMG_1900

Zondag zou ik mijn eerste volledig vrije dag hebben en had ik plannen om naar de mall te gaan en later naar de film. Ik was bezig met aankleden toen de hostouders vroegen of ik in de middag ook even de kids wilde bezighouden, daar gaat de vrije dag. De plannen voor de mall heb ik naar wat later gezet en ben ik samen met de kids naar buiten gegaan. Het was weer een heerlijke dag dus konden we weer lekker in ons t-shirt naar buiten. Even later kon ik toch naar de mall, maar wel wat korter dan gehoopt. De mall sloot om 18.00 uur en mijn film was aansluitend om 18.10 uur dus heb ik nog een keer genoten van captain Marvel. In de avond was het vroeg naar bed, want de kids hebben springbreak komende week, dus dat zijn wat meer werkuren.

1. Anja:
    17 april 2019
    Goed weekje gehad. Hopelijk blijft het weer goed.
    Wij vanaf morgen zon en hoge temperaturen
  2. Ron:
    17 april 2019
    Wat is het toch een dotje.....
    Ga zo door en voor je het weet heb je vakantie en een welcome party in dongen😘
  3. Inge:
    18 april 2019
    23 graden, klinkt goed! Gelukkig hier in NL ook een lekker temperatuurtje. Enne, springbreak? Is iets Amerikaans zeker, nooit van gehoord. Even opgezocht...logisch, gewoon vakantie voor de kids, duhh. Wel extra werk begrijp ik, dus werk ze volgende week.