Gelukkigheid

12 november 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Grappig hoe je je soms realiseert dat je lacht, omdat je zo gelukkig bent in je leven en de dingen die ik doe in mijn leven. Dan zit ik als een gek te glimlachen in de auto maar even gelukkiger dan ooit. Over het algemeen komen deze momentjes steeds vaker, ik geniet (eindelijk) en dat merk ik met zowel de relatie met de kids en hoe ik erin sta hier. Ook begin ik langzaam dingen te vinden die ik na mijn au pair wil gaan doen, die ook wel echt een extra positiviteit boost geven. Niet alleen omdat ik iets weet wat ik wil gaan doen, maar omdat ik doelen krijg in het leven die ik eerst niet had.

Maandag was weer een redelijk normale dag. Ik ben in de ochtend naar Walmart gegaan om pipecleaners te halen voor de kids en kwam toen quilt pakketten tegen, dus ik heb een nieuwe missie voor de komende maanden een quilt maken. Daarna ben ik aan de slag gegaan om ongeveer 160 vierkantjes te snijden en vervolgens die allemaal aan elkaar te maken. Toen was het weer tijd om de kids te halen en zijn we naar de bibliotheek gegaan en hebben we donuts gegeten.

IMG_8754

Dinsdag vooral aan het dekentje gewerkt. Het wordt nu al om 4.30 donker dus als ik de kinderen ophaal is het al super donker. Daarnaast kwamen de opa en oma uit Nederland over en hebben ze iets super lekkers voor mij mee genomen.

Woensdag hadden de jongens te veel energie en een halve dag. We zijn in de middag naar chuck E Cheese gegaan waar ze even lekker hebben kunnen spelen en daarna hebben ze nog frozen yoghurt op. Oma ging gezellig mee dus ik heb lekker kunnen kletsen. De energie bleef hoog dus hebben ze ook in de avond buiten nog flink rond kunnen rennen.

IMG_8762

Donderdag waren ze nog energiek en stonden ze erg vroeg. Waar de kids normaal om 7 uur ongeveer beneden zijn stonden ze nu om 6.15 al beneden, dat was dus een drukke ochtend. Gelukkig hebben ze met wat basketbal hun energie flink verloren om daarna op naar school te gaan. We hebben de jongste afgezet op school en zijn daarna naar target gegaan. Na het shoppen even wat gehaald bij Starbucks. Thuis aangekomen heb ik nog kunnen kletsen over van alles en nog wat, maar vooral over mijn reizen hier en wat ik hierna wil gaan doen en heb ik super handige tips gehad.

Vrijdag was een beetje een gekke dag. De kinderen moesten naar de tandarts en alle ouders waren eigenlijk thuis. Ik ben vooral bezig geweest met de was en wat serie kijken.  Om toch nog even buiten te komen ging ik even mee naar de winkel en voor dat je het weet is het alweer tijd om de kinderen te halen. De jongste was de hele dag thuis dus die liep gezellig mee.

IMG_8807Vrijdagavond lag ik op tijd te slapen, ik werd daarom zaterdag weer op tijd wakker. In de ochtend ben ik mee gegaan naar het zwemmen van de kleinste, wat schattig hoe ze daar in het water liggen. Daarna was het tijd voor het kinderfeestje van de middelste. Ongeveer 20 jongens gillen en schreeuwend door de ruimte rennen. Ik hield mij vooral bezig met de jongste dat zij zich ook vermaakte. Rond twaalf uur was het feestje over en hebben we thuis wat geluncht en zijn de cadeautjes uitgepakt. Daarna is zowat iedereen even gaan liggen voor een dutje of wat rust en in de avond zijn we uit eten gegaan.IMG_8811

Zondag was een saai dagje waar ik niet veel in heb gedaan. Lekker een dagje rust en serie kijken.

1. Ron:
    12 november 2018
    So happy for you....good to see your developping....you hold on to this...by the way my mum is an expert in quilting so dont hesitate to ask....love you xxx
  2. Tony:
    12 november 2018
    Wat leuk, die lach momentjes! Daar worden wij ook helemaal gelukkig van. Hoe staat het met de Quilt?
  3. Joke:
    12 november 2018
    Goh Danique, wat leuk dat het zo goed gaat daar. Je straalt gewoon geluk uit naar ons haha. En ik ben heel benieuwd naar je nieuwe creatie. Als ie klaar is stuur je wel 'n foto he?
  4. Mum:
    12 november 2018
    Oewww Danique, ik zie chocolade kruidnoten 😍 Dan snap ik wel dat je gelukkig bent!! 🤣 Just kidding, ik ben heel blij dat je zo goed in je vel zit en dat je al een toekomstplan aan het maken bent. Ennuh, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of de quilt al klaar is ...
  5. Mum:
    Leuk woord trouwens ‘gelukkigheid’ ❤️
  6. Inge:
    13 november 2018
    Zo, nog steeds een crea bea daar dan. Wat leuk, een opa en oma, kun je je nederlands weer even ophalen. En een zondag zonder plannen klinkt heerlijk.
  7. Colin:
    18 november 2018
    Jaloers dat je nog Sinterklaas kan vieren daar ook haha and proud of ur happinessnessness(?)