Halloween.... soort van

21 oktober 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Het is weer lastig. Ik denk de hele tijd aan het moment dat ik mijn vrienden weer zie. Waarschijnlijk een combinatie van niet weten wat ik met mijn gevoelens moet en het zien van foto’s op snapchat en facebook. Achja daar moeten we even doorheen. Met de kinderen gaat het super, natuurlijk heeft ook dat zijn ups en downs maar die kids zijn geweldig. Gelukkig ging het aan het einde van de week alweer een stuk beter en ga ik komende week weer positief beginnen.

Buiten het feit dat ik volgens een van de kids 34 jaar ben en kinderen heb is hij er nu ook van overtuigd dat ik de hele nacht wakker ben en films kijk, wachtende tot iedereen wakker wordt. Wat heb ik toch een gek leven in zijn ogen. Later in de week kwam hij ermee dat hij en zijn broer en zus de 3 kinderen waren waar hij het over had, dat is toch zo lief.

IMG_8363

Deze week was weer een redelijk normale week. De kids vinden het erg leuk om te tekenen en daar gaan al mijn papieren aan op. De twee oudste hebben van mij al een tekenboek en potloden gehad, maar de jongste vind het nog leuker dus die tekend alles onder wat ze ziet dat wordt ook een boekje halen voor haar. Dinsdag ben ik gaan ontbijten bij een diner. Leuk een pannenkoek bestellen en een beest van een pannenkoek op je bord krijgen. Groter dan het gemiddelde bord in Nederland.

IMG_8367

Woensdag hadden de kids een halve dag. Mijn hostmom nam ze mee voor een kapperafspraak dus ik had toch de middag nog vrij. In de middag had de oudste voetbal en zijn broer vond het leuk om in de regen te gaan spelen, ik bleef daarentegen lekker warm in de auto om mijn boekje te lezen. Donderdag ben ik pompoenen gaan kopen om na school met de jongens te gaan carven. Ondanks dat de jongens er redelijk snel klaar mee waren hebben we wel een mooi eind resultaat (en de pompoen voor de kleinste mocht ik absoluut niet vergeten van de jongens).IMG_8365

Zaterdag was het dan eindelijk zo ver ik mocht naar het fright fest in Six Flags. Ik dacht dat het hetzelfde zou zijn als Walibi fright nights dus was ik super blij. Helaas toen het eenmaal 6 uur was en alle acteurs naar buiten kwamen was het een erg grote teleurstelling. Waar je verwacht dat Amerika met Halloween full-out gaat met dit soort evenementen was het niet veel. De decoratie was niet heel goed en ook de acteurs met hun make-up en alle kleding was niet heel indrukwekkend. Six Flags kan echt wel iets leren van Walibi en ik hoop volgend jaar weer in Walibi te kunnen rondlopen met Halloween.

IMG_8371Zondag had ik nog een lekker relaxt dagje en omdat de kinderen in de ochtend redelijk rustig waren heb ik ook nog wat kunnen uit slapen. Ik heb vandaag ook officieel mijn vlucht geboekt naar Orlando, dus ik mag zeggen dat ik de meest geweldige trip ga maken volgend jaar.

En deze week was erg erg koud wij hebben hier de 0 graden gehaald WOEHOE!IMG_8405

1. Inge:
    22 oktober 2018
    Hoi Danique, wat ga je doen dan in Orlando en wanneer? Of gewoon chillen?
    Vreemd zeg, een Halloween van niks. Meestal is dat in the USA much bigger! Nou ja, de pannenkoek wel dus.
    Fijne week nog!
  2. Joke:
    22 oktober 2018
    Hoi Danique, weer 'n leuk verslag. Leuk dat je al geboekt hebt voor volgend jaar. Ik wens je weer 'n leuke week met de kids en kijk uit naar het volgende verslag. 👍👍
  3. Mum:
    24 oktober 2018
    En als je straks weer een week hier in Nederland bent zou je willen dat je weer daar was ... Geniet van je tijd daar, voor je het weet is het voorbij. En je hebt alweer iets leuks om naar uit te kijken!! 😘😘😘