Op de helft

4 februari 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

IMG_0067

Maandag had de jongste in de middag vrij, deze middag hadden we even samen de tijd om wat dingen te doen. Zo hebben we wat gekleurd, we hebben een tenthut gemaakt en we hebben een wandeling in de sneeuw gemaakt waar we op alle sneeuw gingen stampen. Vervolgens zijn we de jongens gaan halen bij de bushalte en die wilden ook even in de tent zitten. Ik heb met de jongens nog football gespeeld. Maandag was ik op de een of andere manier erg vrolijk en energiek, dinsdag daarentegen was dat weer volledig tegenovergesteld.

IMG_0071

Woensdag hadden de jongens een halve dag en zouden we na de kapper naar skiën gaan zodat ze wat extra tijd hadden voor de les om zelf te skiën. Net voordat we wilden gaan kregen we een telefoontje dat de afspraak niet door ging, dus heb ik met de jongens wat spelletjes gespeeld en zijn we daarna richting het skigebied gegaan. De jongens wilden net voor de les eten, dus hebben we een grote emmer met frietjes gehaald en zijn ze daarna naar de les gegaan. Net toen de middelste na de les bij de auto aankwam begon het erg hard te sneeuwen en toen de oudste aankwam was het een echte sneeuwstorm (voor mijn doen was het een sneeuwstorm, de kids hadden dit weer vaker gezien). Dit betekende wel dat onze rit van 30 minuten nu iets langer ging duren en ik door de sneeuw, wind en in het donker naar huis mocht rijden. Gelukkig zijn we zonder ongelukken aangekomen.

IMG_0083

Vrijdag hadden de kids nog wat huiswerk liggen dus hebben we daar aan gewerkt, denk je van school af te zijn mag je de kids helpen met huiswerk. Het huiswerk hier is gelukkig allemaal knutsel projecten en daar ben ik wat meer in thuis. Zaterdag besloten de kids dat ik een shirt nodig had voor superbowl die zondag zou zijn. We zijn met zijn alle naar de winkel gegaan om een geschikt shirt uit te zoeken en hebben er gelukkig 1 gevonden. Ik heb zaterdag nog even met Colin mogen videobellen waar we even erg blij waren over disney en het feit dat hij hier volgende maand al is. Zondag ben ik nog snel even naar de winkel gereden en heb ik met Mama en Tony kunnen videobellen. Nadat ik ophing heb ik weer even wat kunnen tekenen en toen kwamen de kids naar boven om te vertellen dat het feest begon en dat ik alleen met Patriots shirt mee mocht feesten. We hebben met zijn alle de superbowl gekeken en hadden wat lekkere hapjes op tafel staan. Het was geen super spannende wedstrijd, maar iedereen was door de dolle heen dat de Patriots hadden gewonnen. De kids gingen wel laat naar bed dus dat wordt leuk maandagochtend.

Deze week was ook de officiële dag dat ik hier al 6 maanden ben. Dit houdt in dat ik op de helft ben en als ik terug denk zijn die 6 maanden voorbij gevlogen. Het is erg gek om te denken dat de komende 6 maanden nog sneller gaan met alle reizen die op de planning staan en dat ik over ongeveer 6 maanden weer in Nederland ben.  Ik heb het op bepaalde momenten wel erg lastig en ik mis veel dingen toch ook echt wel (ook van die kleine dingen als normaal brood met hagelslag). Natuurlijk mis ik mijn vrienden en familie heel erg, maar ik ben erg blij met alle steun en lieve berichtjes van iedereen.

1. Ron:
    Lovely pics....miss you...xxxx
  2. Anja:
    4 februari 2019
    Die hagelslag moet goed komen.
    We hebben meestal wel enkele pakken in de kast
  3. Joke:
    4 februari 2019
    Oh nu al ‘n half jaar hier weg, het lijkt nog zo kort. Maar wel ‘n fijn vooruitzicht voor de boeg met alle visite die komt. ‘n hele fijne tijd weer.
  4. Mum:
    4 februari 2019
    Wiehoe, het is al februari joh!! Lente komt al een beetje in zicht en ons bezoekje ook (maar eerst Colin natuurlijk nog) 😄😄😄😘😘😘
  5. Inge:
    5 februari 2019
    Op de helft alweer, en wat maak je veel mee daar. Hou vol en geniet van de voorpret van alle Hollanders die langs gaan komen.
  6. Piet en Toos:
    5 februari 2019
    Ja de tijd gaat Snel en nu je visite krijgt nog vlugger Maar nu daar nog even genieten vele gr Piet en Toos