Minnesota Thanksgiving

26 november 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

IMG_9068Maandag was een rustig dagje, de sneeuw was bijna weg dus hadden we geen gladheid meer. Dinsdag sloeg het weer alleen wat om. We hadden sneeuw, veel sneeuw. Ik was een half uurtje van huis en de oprit lag weer vol. De hele dag hadden we wel en geen sneeuw buiten. In de avond was het weer tijd voor basketbal, wat normaal een gewone avond is sloeg wat om doordat een kind zijn broek naar beneden trok midden op het veld, oeps. IMG_9080

Woensdag hadden de kids weer een halve dag en hebben we in de middag wat spelletjes gedaan. Ik heb wat geschaakt met de oudste terwijl de anderen lagen te slapen. In de avond mocht ik mee naar een nba wedstrijd, wat een ervaring! Laat in de avond zijn we weer terug gereden en de volgende ochtend kon ik gelukkig wat uitslapen. We hebben de laatste dingen ingepakt en zijn even naar mensen in de straat geweest voor een verjaardag. We kwamen terug en hebben alle spullen in de auto gezet om naar het vliegveld te gaan.  Op het vliegveld hebben de kids wat gespeeld in de speelzone en zijn we daarna naar het vliegtuig gegaan om daar wat lunch te eten. Onze vlucht duurde ongeveer 3 uurtjes en toen waren we in Minnesota. De jongens hebben zich erg goed gedragen in het vliegtuig dus de vlucht verliep soepel. We zijn onze bagage gaan halen en de huurauto en naar de airbnb gegaan. In de airbnb stond er eten klaar dus zijn we aan tafel gaan zitten en hebben we wat gegeten. We zijn redelijk op tijd naar bed gegaan maar hadden wat tijd verschil dus de kids waren wat uit hun hummetje. IMG_9100

Vrijdag zijn de ouders allemaal gaan sporten en ben ik samen met G-ma en de kids in het appartement wat spelletjes gaan doen. Na de spelletjes zijn we naar de beelden tuin gegaan waar we met de hele familie wat foto’s hebben gemaakt. In de avond was ook G-pa in het huis en hebben we een groot thanksgiving diner gehad. Later op de avond hebben we nog wat spelletjes gedaan met zijn alle zoals heads up en whatch ya mouth, wat een plezier.

IMG_9126Zaterdag zijn we eerst gaan wandelen naar het meer en daarna naar museum of sience geweest waar de kids vanalles hebben kunnen doen en even wat energie kwijt konden in de kou. Thuis hebben we even allemaal wat uitgerust en hebben we een speciale Minnesota lunch op om wat later in de avond te gaan bowlen. We zijn erachter dat ik zeker de slechtste bowler ben en dat de kids super goed zijn. We hebben vooral veel plezier gehad en zijn in de avond naar een kleine en grote target geweest (voor mij waren het beide grote maar hier heb je toch Amerikaanse standaar van klein). IMG_9133

20181123_113134Zondag wat een dagje Mall of America. Dit is enorm en in de mall was een heel attractiepark waar ik met de kids wat attracties heb gedaan zoals achtbanen en geest schieten. We zijn wat gaan lunchen en daarna nog even wat foto’s gemaakt. In de avond hebben we alle leftovers gegeten en ben ik op tijd naar bed gegaan omdat ik toch best moe was.

IMG_9161Maandag mocht ik weer op tijd op want het was tijd om naar huis te gaan. We hebben alle spullen gepakt en zijn het vliegtuig in gegaan. Eerst hebben we nog even kunnen genieten van een goed ontbijt en daarna weer een vlucht van 2,5/3 uur. Ik zit nu in het vliegtuig dus de rest komt volgende week.

1. Joke:
    26 november 2018
    Wow wat 'n ervaringen doe je daar op zeg. Blij dat het goed gaat. Gr en tot volgend bericht. 😃👍😃
  2. Tony:
    26 november 2018
    Heel gaaf allemaal zeg! Ben jaloers.
  3. Oma:
    26 november 2018
    Wat leuk dat jij zo’n afwisselend leven hebt en zo te horen was Thanksgiving erg leuk. Het is fijn om te lezen dat het goed gaat met jou. De groetjes van ons en we kijken uit naar je volgende schrijven.⛄️❄️
  4. Opa:
    26 november 2018
    Hey Danique. Welke wedstrijd van de NBA was je geweest. Dat is wel een spektakel hè.
  5. Mum:
    26 november 2018
    Wow, wat een belevenissen allemaal! Volgens mij heb je weer een supertoffe week achter de rug!! Ben heel benieuwd naar de foto’s. Ennuh, kun je dat kleine meiske straks niet mee naar Nederland nemen? Wat een cutie zeg!!
  6. Ron:
    27 november 2018
    Sounds like a lotta fun delicious D....cant wait to see the pics....xxx
  7. Inge:
    27 november 2018
    Gewoon een weekendje Minnesota tussendoor, wauw!! Nu een weekje uitrusten dan, voor zover als dat gaat dan hè. Work is going on. Veel plezier.
  8. Ron:
    29 november 2018
    Nice pics....twister rules !!!
    Till the next one xxx