Moeilijke week

14 januari 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Deze week was een niet al te beste week. Ik heb elke nacht erg slecht geslapen en de dagen liepen niet super soepel. Het positieve aan deze week was dat je merkt dat het eerder en langer licht blijft buiten (we gaan weer de goede kant op).

Ik ben deze week ook even langs de winkel gereden maar meer omdat ik dan lekker even een wandeling kon maken waar het redelijk warm is. Buiten hebben we een paar keer sneeuw gehad, maar dat was redelijk snel ook wel weer weg.

Ik merkte deze week ook hoe erg ik eigenlijk toe ben aan vakantie. En ik weet dat het misschien raar klinkt, want sommige mensen denken misschien dat ik erg veel vrije tijd heb en dat is ook zo. Het is meer dat ik toch 7 dagen per week bezig ben met de kinderen ook al ben ik in de weekenden officieel vrij. Deze week ging ik ook wat video’s kijken van Orlando waar ik in mei heen ga en merkte bij het zien van de video’s dat ik het een geweldige reis ga vinden maar ook omdat ik twee weken even zonder de kids mijn eigen ding kan gaan doen. En dat betekend niet dat ik het niet leuk vind hier, maar dat ik ook even een weekje of twee nodig heb zonder de kids.

In het weekend ging het stukken beter. Ik heb wat disneyfilms kunnen kijken en heerlijk kunnen praten met Pam. Zondag heb ik vooral gewerkt aan het dekentje en waarschijnlijk kan die maandag af gemaakt worden.

1. Ron:
    14 januari 2019
    You re doing a great job.....hold on help is on its way...in many ways...xxx
  2. Inge:
    15 januari 2019
    Helemaal niet erg dat je eens een off week hebt, maar zeker wél vervelend voor jou. Ik snap dat je er even helemaal tussenuit wil, maar dan is Mei nog best ver weg. Fijn dat je kunt bellen met Pam en Daphne, dat geeft de boel weer wat lucht. Hou vol meid!!
  3. Tony:
    15 januari 2019
    Nu het dekentje af is, is alles weer goed denk ik :) Nu snel die van Daphne afmaken!