Het nieuwe jaar begint

7 januari 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Maandag was het oudjaarsdag. Deze dag voelde ik mij niet zo goed van mijn vlucht en ik had slecht geslapen. We hebben wat films gekeken en ik heb met wat mensen gefacetimed. Om 18.00 was het natuurlijk als 00.00 in Nederland en kreeg ik verschillende berichtjes met gelukkig nieuwjaar, maar waar Nederland al in 2019 zat leefde ik nog in 2018 (ja mensen we leefden even in een ander jaar). We hebben hier nieuwjaar thuis gevierd. Dit hield in met zijn alle dineren en daarna party poppers poppen. We hadden zelfs een oliebol, jeej. Ik ben wel op tijd maar bed gegaan dus heb dit jaar door het nieuwe jaar heen geslapen, maar ik merkte dat het toch wel moeilijk is om op deze dag niet met vrienden te zijn.

Dinsdag de eerste dag van 2019. De jongens gingen skiën, dus ik had even tijd met de kleine. Ze wilde erg graag naar de winkel dus zijn we naar target gereden waar we een uurtje hebben rondgelopen en daarna zijn we even naar de eendjes gaan kijken, waar ze erg luid naar begon te kwaaken. Ze wilde meer dieren zien maar die hadden ze helaas niet dus neem ik haar maar een keer mee naar de dierentuin. Na ons uitstapje hebben we lunch gegeten en hebben we onze rust gepakt. De rest van de dag heb ik niet meer veel gedaan behalve 4 uur lang gebeld met Daphne. De kids wilden graag mijn aandacht en kwamen steeds binnenstormen tijdens het gesprek en vroegen zich af hoe lang ik wel niet belde.

Woensdag gingen de kids weer naar school en ben ik aan de sport gegaan. (Ja goede voornemens hier zijn we hoor). Ik besloot ook verder te werken aan mijn deken, maar die besloot langzaam uit elkaar te vallen dus ik mag daar opnieuw aan beginnen.

Donderdag ben ik nieuwe lappen stof gaan halen en nieuwe vierkantjes gaan maken voor het deken. Ook vandaag weer lekker even kunnen videobellen.

Vrijdag kwamen de jongens thuis van school en besloten ze dat ze slijm wilden gaan maken. We hebben van alles uit de kast gehaald, maar kregen het niet voor elkaar dus zijn we naar de winkel gereden om wat nieuwe spullen te halen en hebben met zijn alle slijm kunnen maken. Wat waren de jongens blij met dat slijm.

Zaterdag hadden we een au pair meeting in het fine arts museum in Boston. De meeting begon om 2.30 uur maar we zijn rond 1.00 uur al vertrokken omdat we nog kaartjes moesten regelen. Toen we eindelijk bij het museum waren was het al 3.00 uur en toen mochten we eerst een half uur in de regen wachten voordat we binnen konden  (onze lcc wilde per se hier de meeting houden). Onze meeting duurde vervolgens 10 minuten en toen was onze lcc verdwenen. Wij zijn met zijn alle nog even rond gaan lopen en daarna wat gaan eten. Na het eten zijn we weer naar huis gegaan, maar bij de tijd dat ik thuis was was het alweer 9.00 uur en tijd om je klaar te maken voor bed.

Zondagochtend ben ik met de jongens buiten gaan spelen om het nieuwe speelgoed uit te testen. Uiteindelijk zijn we naar binnen gegaan en hebben we binnen even wat spelletjes gespeeld. Zondag avond had ik weer even gesprek met mijn hostparents en kwamen we ook op het onderwerp of ik wil gaan verlengen. Voor de mensen die het nog niet wisten, ik kom naar huis en ben thuis ergens midden augustus terug in Nederland.

1. Daphne:
    7 januari 2019
    Die avond dat je oud en nieuw vierde in je bed, zonder vrienden....
    Dat wordt dit jaar dubbel en dwars ingehaald!! See you in 198 days!! ♥️♥️♥️
  2. Mum:
    7 januari 2019
    Was best rot om te moeten zeggen dat je niet gaat verlengen zeker? Waren ze beetje verdrietig of teleurgesteld? Of zagen ze het wel een beetje aankomen? Voor jou wel fijn dat het nu definitief is denk ik? Het aftellen kan nu echt beginnen!!
  3. Joke:
    7 januari 2019
    Fijn dat we je over ong. 7 maanden weer kunnen begroeten hier. Zal ook wel even wennen zijn maar je word zeker met blijdschap begroet hier. Nog ‘n hele fijne tijd daar en geniet er nog van.
  4. Inge:
    8 januari 2019
    Verlengen?? Ik wist niet eens dat daar sprake van was! Maar gelukkig (voor ons) kom je straks weer lekker naar ons kleine landje, wél met een avontuur rijker in je rugzak. Have fun.
  5. Ron:
    8 januari 2019
    Cant wait to have you back in the house.....we miss you....happy 2019 and enjoy the time you have left...explore !
  6. Colin:
    8 januari 2019
    August cant come soon enough