De ouders waren hier

7 mei 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Ik heb besloten om deze blog en de blog van de komende twee weken in twee weken blogs te doen aangezien mijn leven door de week gewoon best wel saai is.

904592a4-d33c-486b-bedb-4371b4b90338

Maar vrijdag 26 april was het dan eindelijk zo ver, bezoek nummer twee. De hele week keek ik er al naar uit en we hadden er allemaal meer en meer zin in. Ze waren al in Amerika dus zagen we op de kaart al dat we dichterbij waren, wat dan best wel gek ik. Vrijdag begon de spanning echt. Ze zouden hier rond half 5 zijn maar door verkeer en het weer werd dat wat later. Uiteindelijk zag ik ze op de kaart nog verkeerd rijden, maar ze kwamen hier rond 18.45 uur toch aanrijden. Ik zag de auto de straat inrijden en sprong zowat een gat in de lucht. Ze kwamen achteruit de oprit op en ik sprong en zwaaide als een gek. Eindelijk stapte ze uit de auto en konden we elkaar weer in de armen sluiten na 9 maanden elkaar niet gezien te hebben. Er werden natuurlijk weer wat tranen gelaten en we hadden allemaal grote glimlachen op ons gezicht staan. Ik heb ze even snel een tour door het huis gegeven en we zijn vertrokken richting the cheesecake factory. Ik mocht daarheen rijden in de grote pick up auto en dat was een droom die uitkwam. Onze monden stonden niet stil en we hebben het over vanalles en nog wat gehad. We hebben natuurlijk ook genoten van heerlijk eten en na het eten liepen we nog even door de Walmart, want dat vind mama zo leuk. We zijn richting het hotel gereden en hebben ons langzaam aan klaar gemaakt voor bed en nog genoten van de Cheesecake.

155f22f2-8493-4a67-a6ec-37c4de2c14bdIMG_2239

Zaterdag ging vroeg de wekken, want ik moest iets regelen voor mijn Orlando reis aan het einde van de maand. We zijn ons gaan aankleden en mama en ik zijn ontbijt gaan halen terwijl Tony nog uit zijn bed kwam rollen. Na het ontbijt hebben we spullen gepakt en zijn we richting Boston gereden. Mama begon Boston met eekhoorntjes knuffelen en daarna hebben mama en Tony een tour gehad door Boston van mij. Laat in de middag waren we al klaar en stonden ze beide een beetje verbaasd te kijken dat we heel Boston al gezien hadden. We zijn dan ook maar langzaam aan naar de auto gelopen en naar het volgende hotel gereden. Mama wilde per se voorin zitten om vervolgens in slaap te vallen. We hebben even ergens wat gegeten en zijn doorgereden naar het hotel waar we even een spelletje hebben gedaan en daarna redelijk op tijd zijn gaan slapen.

03af1066-7220-4c93-b897-6c26f30f0543IMG_2433

Zondag zijn we naar de plek geweest waar we mama achter hadden kunnen laten: Martha's Vineyard. Het hele eiland staat vol met gingerbread huisjes en mama was als een kind in een snoepwinkel. We hadden heel veel geluk met weer en het begon pas te regenen op onze weg terug. Onderweg naar huis hebben we nog even gegeten bij Wendy's en toen was het laatste uur ingegaan. Toch hebben we nog flink gepraat in de auto en hebben we toen toch afscheid moeten nemen. Ze hebben nog even hallo gezegd tegen het gezin en zijn toen verder naar New York gereden. Een weekend gehad vol plezier en veel gelachen. Tot over een paar maanden!

30 april hadden we weer een viering want ik was officieel 9 maanden in Amerika.

Afgelopen weekend heb ik zaterdag lekker weer kunnen tekenen en een rustdagje gehad. Zondag heb ik nog de laatste dingen gehaald voor Orlando en ben ik naar de film geweest. Ik wilde in de avond ook nog naar The Endgame gaan maar had een verkeerd kaartje besteld, dus dat moet ik nog even een andere keer gaan proberen.

1. Ron:
    7 mei 2019
    Het gaat nu steeds sneller...cant wait to see you back here ! Orlando om your way🔴⚪🔵
  2. Daphne:
    Trots op jou! Bijna bezoek nummer 3! ♥️
  3. Inge:
    7 mei 2019
    Oh wat heerlijk allemaal. Geniet van alles wat er was en nog komen gaat!!!
  4. Joke:
    7 mei 2019
    Wat ‘n leuk weekend was dat. Ik zag je op alle foto’s stralen. Nu op naar de laatste 3 maanden en voorpret voor Orlando.
  5. Mum:
    7 mei 2019
    Het was een heeeel fijn weekend, veel gekletst, veel gelachen en veel gezien. Je hebt goed voor ons gezorgd, was geweldig om te zien hoe goed je je daar al kunt redden. Nu ik het met eigen ogen heb gezien ben ik nog trotser op je, dikke WOW!!! Het was maar een kort bezoekje, maar ik heb van je genoten, tot snel ❤️
  6. Tony:
    7 mei 2019
    Het was dus echt heel gezellig na zoveel maanden! Dat pick-up rijden kun je trouwens met een hele dikke vette stift afvinken want ik was vooral onder de indruk hoe makkelijk en veilig je met die dikke truck naar Framington reed!

Ik ben nog steeds heel jaloers. Omdat je daar zit en vooral omdat je ook nog naar "the wild west" gaat. Veel plezier daar en in Orlando en tot snel!