Aan de slag

10 augustus 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

IMG_6449

De eerste drie dagen van de week hadden de jongens voetbalkamp dus had ik de ochtend om even goed in het ritme te komen en uitleg te krijgen. Dinsdagavond heb ik allemaal au pairs ontmoet die hier in de buurt wonen en zijn we ijs gaan eten. Super lekker ijs maar de muggen vonden mij ook lekker dus ging ik helaas met veel bulten naar huis. We hebben ook in het bos nog wat gewandeld.

IMG_6462

Woensdag avond ben ik samen met de andere au pair naar the cheescake factory gegaan. We waren bijna klaar met eten toen we een melding kregen van flash flood warning. We zijn snel gaan betalen en naar target gegaan waar het water met bakken uit de lucht kwam en het onweer flink aanwezig was. Na een dik uur in target vast gezeten te hebben konden we eindelijk redelijk naar huis rijden.

IMG_6486

Donderdag zijn we met de jongens naar Boston geweest voor het science museum. De jongens hebben zich flink vermaakt en ik stiekem ook.

IMG_6500

Vrijdag zijn we weer naar Boston geweest dit keer voor een duck tour. Dit is een boot en auto in 1, we begonnen dan ook op het land om later het water in te splashen. We hebben een groot deel van de stad gezien en hebben daarna ook nog iets te voet gezien. Ik heb snel verschillende activiteit en reisfolders meegenomen om nog meer trips te kunnen maken in Massachusetts. Rond 15.45 reden we naar het vliegveld om

IMG_6523afscheid te nemen van mijn mentor van deze week en moest ik voor het eerst zelf naar huis rijden.

IMG_6519

Mijn eerste week als au pair is al voorbij gevlogen, maar ik kijk zeker uit naar de rest van de weken.

IMG_6520

1. Ron:
    11 augustus 2018
    Sounds awesome....you re doing great 🇺🇸
  2. Mum:
    11 augustus 2018
    Damn Danique, je hebt het goed voor mekaar! En wat ziet het er prachtig uit! En ze hebben een cheesecake factory??!! 😍😍😍
  3. Tony:
    11 augustus 2018
    En hoe ging de terugweg vanaf vliegveld? Lekker rijden toch daar in grote auto op brede wegen?