Snow Time

19 november 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Een lekker rustig weekje. Op maandag waren de kids vrij, ik had alleen in de ochtend en avond even de kids en de rest van de dag kon ik lekker mijn eigen ding doen. Woensdag hadden de jongens weer een halve dag en de jongste was ook thuis. Ze hadden in de middag een afspraak staan voor de griepprik dus ben ik daarheen geweest. Ook hebben we woensdag een nerf-gun battle gedaan beneden. Dat vinden de kids helemaal geweldig als ze pijltjes op jou mogen afschieten. IMG_8884

IMG_8892Donderdag was een gewoon dagje in de avond kreeg ik alleen te horen dat het zou gaan sneeuwen. Ik ging de jongste halen en zag dat ze al wat gestrooid hadden. Vrijdagnacht werd ik al wakker van wat hagel op mijn raam en de volgende ochtend lag er inderdaad een dik pak sneeuw op de grond. De kids hadden geen schaken en de bussen zouden een uur later komen dus hadden we een langere ochtend waar we even wat spelletjes hebben gedaan. Toen was het tijd om toch naar buiten te gaan, ik was nog geen twee meter uit de garage en de auto stond al vast in de sneeuw. Nadat alle kinderen op school waren ben ik naar de mall gegaan met de opa en oma van de kids waar we eerst wat koffie gingen halen. Favoriete koffie van nu caramel brulee latte. Naast ons in Starbuckd zat een jongen die erg geinterreseerd was in Nederland en sprak ook veel woorden Nederlands.

IMG_8945We hebben de hele dag in de mall rondgelopen en zijn rond 2 uur naar huis gegaan om Nederland-Frankrijk te gaan kijken. In de rust zijn we snel de jongens gaan halen bij de bus om daarna de wedstrijd af te kijken. Het werd al wat laat maar we hebben buiten nog in de sneeuw gespeeld met de jongens waar we sneeuwballen hebben gegooid en sneeuwpoppen gemaakt. Het werd tijd om naar binnen te gaan en de jongens zijn naar een basketbal wedstrijd gegaan met de ouders en wij hebben genoten van een avondje Moana en pizza met de jongste. In de avond hebben we nog wat spelletjes gespeeld en zijn weer op tijd naar bed gegaan. Toch een volle dag zo. IMG_8973

IMG_9025Het is hier nu een ding dat ze al kerstmuziek hebben op de radio en ik ben er zo blij mee brengt je helemaal in de stemming met de sneeuw erbij. Zaterdag heb in lekker rustig met de kids wat kunnen spelen en ben ik nog even naar de winkel gegaan. In de avond heb ik met Colin kunnen videobellen omdat we nu in dezelfde tijdzone zitten. Zondag heb ik weer kunnen videobellen met Daphne en Pam, want dat was al weer lang geleden. De jongste kwam ook nog even in beeld en toen ze naar beneden ging zei ze: I have to call with my friends. Ja Daphne en Pam jullie zijn nu vrienden. De rest van de avond weer even met de kids kunnen spelen en een film gekeken.

1. Ron:
    19 november 2018
    Looking good...let it snow Danique...i ll have try you starbucks tip...sounds promissing....ennnuuuuhhhh hup holland hup he
  2. Anja:
    Brrrr...sneeuw.
    Hier wordt het ook koud en misschien natte sneeuw deze week.
    Bah.
    Ik zou best bij onze Colin willen zijn waar het lekker nog boven de 20 graden is.
    Tijd dat je quilt klaar is, die is lekker warm
  3. Danielle Van Der Mast:
    Gewoon een beetje JALOERS!!!! SNEEUW.... geweldig toch😍😍😍
  4. Tony:
    19 november 2018
    Dat alle sneeuw maar bij jou mag vallen en niet hier :) Ik las wel dat ze bij jullie nog meer verwachten. Het smoeltje van die kleinste blijft heerlijk om naar te kijken, wat een lachebekje! Enjoy....
  5. Inge:
    20 november 2018
    Ohhh caramel brulee latte, het water loopt in mijn mond! En sneeuw, dan voel je je weer even kind maar van mij mag het hier nog wegblijven, brrrrr. Geniet van de Christmas songs, haha. maar niet té hard meezingen hè.
  6. Mum:
    22 november 2018
    Wat een heerlijk snuitje heeft dat meiske toch!! En wat zien jullie er mooi uit 😍 Geniet maar van de sneeuw, ik hoor net ook dat het de koudste Thanksgiving in 100 jaar wordt, maak je dat toch mooi weer mee 🤪