Spring break en ik vergeet pasen...

22 april 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Ik merk heel erg dat ik eigenlijk al vanaf dag 1 uit aan het zoeken ben wat ik moet gaan doen na mijn au pair jaar. Nu zijn we inmiddels 8 maanden verder en na veel verschillende ideeën is het deze week tot mij gekomen dat ik misschien maar gewoon ga werken en het volwassen leven ga beginnen. Dat is best een gekke gedachte na al die jaren school en dit jaar ertussenuit.

Maandag was officieel de eerste dag van springbreak en begon de dag met een flinke regenbui. Ik ben met de middelste en jongste richting Edaville gereden, wat een soort pretpark is voor jongere kinderen. In het begin was het nog flink aan het regenen dus begonnen we binnen. Al redelijk snel was de regen opgehouden en zijn we de rest van het park gaan bekijken. We begonnen in Dinoland waar we hebben geleerd over verschillende dino’s. Het park was zo rustig dat de kids alles hebben kunnen doen wat ze wilden doen. We hebben nog een meeting gehad met Thomas trein en zijn vrienden. In de middag kwam de zon zelfs nog even tevoorschijn en hebben we van dat ook nog even kunnen genieten. Toen we naar huis reden was ik de parkeerplaats nog niet af en lagen ze beide al te slapen en werden ze precies voordat we thuis waren wakker.

Dinsdag hadden de jongens hun eerste voetbalkamp en de jongste ging weer naar school. In de middag hadden de jongens een prima middagje waar ze super lief samen speelde en na we de jongste hebben opgehaald hebben we onze eigen bathboms gemaakt. De kids hebben alleen wat moeite met het volgen van de instructies en waren verrast toen het niet helemaal lukte. Ze hebben in de avond toch kunne genieten van hun bathbombs.

Woendag hadden ze weer kamp en toen ze terug kwamen zijn we naar het voetbalveld gereden en heb ik samen met de jongens de hele middag lekker kunnen voetballen, dan mis je voetballen met een team en wedstrijden spelen toch wel.

Donderdag hadden ze het laatste dagje kamp en hebben we in de middag paaseieren versierd. De kids waren hier redelijk snel klaar mee. Ik begon mij in de avond niet zo lekker te voelen dus ben ik op tijd naar bed gegaan.

Vrijdag voelde ik mij nog steeds niet heel geweldig en heb ik een rustig dagje gahad. In de avond lag ik er maar weer op tijd in. Zaterdagochtend heb ik eindelijk een keer kunnen uitslapen en zou ik in de avond met de kids naar de kermis gaan. Helaas was het in de avond aan het regenen dus heb ik de kids high school musical laten zien.

Zondag had ik eindelijk een dagje volledig vrij en voor mijzelf. Ik ben eerst naar de film pinguins geweest en wilde daarna naar de mall. Ik vergat alleen dat het pasen was en alles dicht was. Gelukkig waren er een paar winkels open waar ik doorheen heb gelopen. In de avond ging ik naar de volgende film.

We zijn inmiddels al erg aan het aftellen want de tijd vliegt echt voorbij. Komend weekend zal ik eindelijk mama en tony weer zien en volgende maand heb ik twee weken vakantie. Het is nog een paar maanden en ik hoop dat het een knallende paar maanden gaan worden. We zitten inmiddels al bijna op 9 maanden hier en hoeven er dus nog maar een paar.

1. Ron:
    Wtf is een bathbomb ???
    Sounds like fun.....enjoy your company
  2. Marlou:
    22 april 2019
    Geniet er nog even van! En goed idee om weer te gaan voetballen als je Terug komt 😏😘
  3. Inge:
    22 april 2019
    Oh jee, werken!! Maar dat doe je nu eigenlijk ook al. Veel plezier met Tony en mamma, geniet van elkaar.
  4. Mum:
    We are very close to you now, see you soon 😘