Visjes kijken

15 oktober 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Mijn blog schrijven wordt met de week wat moeilijker. Ik doe wel dingen, maar de weken lijken op elkaar en ik voel mij over het algemeen goed. Het enigste wat ik erg lastig blijf vinden is dat ik mijn vrienden zo weinig kan zien, wat niemand ziet op de foto's van al mijn avonturen is dat ik altijd in mijn achterhoofd heb hoe leuk het zou zijn als jullie hier waren en alles in het echt konden zien met mij.

De winterkleding die ik vorige week gekocht had kwam deze week erg van pas want de kou is hier en komende week tikken we 7 graden aan hier.

IMG_8252

Donderdag ben ik naar het aquarium in Boston geweest en heb ik lekker even visjes kunnen kijken. Ik heb thuis nog even wat gegeten en toen was het alweer minder tijd. De rest van de week was het gewoon mijn schema volgen. Het is alleen zo dat ik nu voortaan om 6.00 uur in de ochtend mag beginnen in plaats van 6.30 uur. Vrijdag kwam ik erachter dat ik zaterdag een au pair meeting had in het aquarium van Boston.

Zaterdag heb ik geprobeerd wat bij te slapen en ben ik samen met een van de au pairs naar Boston gereden. Het verkeer in Boston is gekkenwerk, we waren dan ook erg blij toen we in de parkeergarage waren. In de garage bleek alleen dat het allemaal erg smal was. Op de een of andere manier heb ik de auto kunnen parkeren en zijn we naar het aquarium gegaan. Onze LCC was er natuurlijk nog niet dus zijn wij maar in de rij gaan staan voor de tickets. Toen wij bijna vooraan stonden kwam de rest aan en hebben we alle tickets geregeld. Onze LCC dumpte ons in het aquarium en we hebben haar de eerste 2 uur van de meeting niet meer gezien. De meiden besloten dat ik maar leider moest zijn omdat ik er al twee keer was geweest, dus ik nam mijn leidersrol erg serieus en ging voor de schoolreis docenten tour. Rond 4 uur zijn we naar Starbucks gegaan waar onze LCC zat te wachten. Ze wilde erg graag op de boot om de skyline te zien en verplichte ons bijna om mee te gaan. Ik had het koud en had de skyline al gezien, dus besloot niet mee te gaan en wat koffie te halen bij Starbucks. (ook het trauma van de bootziekte van het Whale watching hielp mee aan ik die niet wilde gaan). 3 van de andere meiden wilden eigenlijk ook niet mee dus hebben zij zich verstopt en maar gezegd dat ze de boot niet konden vinden. Samen met deze meiden heb ik een half uur lang lekker kunnen praten, dan kom je erachter dat er super gezellige meiden in de buurt wonen.

IMG_8277Na het hele boot avontuur zijn we met zijn alle richting de Italiaanse buurt van Boston gegaan om pizza te gaan eten. Tijdens het eten zijn er nog twee meiden aangeschoven. We hadden het super gezellig en ik heb samen met een werknemer en een andere au pair Mama Mia, Dancing queen zitten zingen midden in het restaurant (de meest geweldige werknemer ooit!). Na het eten zijn we nog wat cheesecake gaan halen bij de bakker en hebben we in het park ons dessert op. Helaas was het toen ook tijd om naar huis te gaan en heeft Taxi Danique wat mensen naar huis gereden om zelf lekker om 10 uur in bed te kruipen.IMG_8275

Zondag was mijn relaxt dagje en heb ik met wat mensen kunnen videobellen. In de avond gingen mijn hostparents weg dus had ik kid duty. Dat betekend samen pizza en ijs eten en Disney films kijken. Toen de kids op bed lagen heb ik nog even een boek gelezen (lezen is echt even mijn ding hier) en ben ik zelf ook op tijd gaan slapen.

Iets wat niet op mijn bucketlist stond maar ik toch even mocht meemaken is ruiken hoe een stinkdier stinkt. Er worden hier namelijk veel dieren aangereden op de weg een van de week was dat een stinkdier. De lucht hing 10 minuten in de auto en ik zat er kokhalzend bij, super tof!

1. Anja:
    15 oktober 2018
    Hier nog steeds boven de 20 graden.
    Wij willen die kou nog niet.
    Kleed je maar warm aan
  2. Joke:
    15 oktober 2018
    Wat 'n gezellig verhaal weer. En ik vind het steeds 'n afwisselend verhaal. Je beleefd heel wat moois daar maar moet weer wennen aan de kou zeker. Dat krijgen wij ook nog hoor. 👍😃👍
  3. Daphne:
    15 oktober 2018
    Weet je nu in ieder geval zeker dat je geen enkele vis gemist hebt! Wil je die tour alsjeblieft ook aan mij geven als ik daar ben? Ik denk dat ik helemaal stuk ga daar. See you soon my friendje. Lots of love 💕
  4. Ron:
    15 oktober 2018
    Sounds like fun....how are the cooking skills and drawings progressing ?
    Any new projects ? Xxx
  5. Pam:
    15 oktober 2018
    Zeker tof een stinkdier 😂 mooi dat die andere meiden zich verstopten, maar des te gezelliger werd het!! Zoals gewoonlijk was dit weer een leuk verhaal om te lezen, have fun!! 😘😘
  6. Mum:
    15 oktober 2018
    De garage was waarschijnlijk niet te smal, jouw auto is gewoon te groot 🤣
  7. Tony:
    15 oktober 2018
    Mamma mia, here I go again
    My my, how can I resist you?
    Mamma mia, does it show again
    My my, just how much I've missed you????
  8. Inge:
    16 oktober 2018
    Effe genoeg vissen gezien dan (én stinkdieren!) Wel gezellig dat je steeds meer vrienden leert kennen.
    Have fun!