De week van de cadeau's

17 december 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

IMG_9287

Maandag gingen we er weer tegenaan. Ik zit zo in de boekenserie dat ik maandag 1,5 boek heb uitgelezen en dinsdag ging ik daar leuk mee verder. Deze dag stond er ook een coolblue doos voor de deur, wat een beetje vreemd is aangezien dat hier niet echt bestaat. Wat bleek ik heb een voedsel pakket binnen vanuit Nederland van mama, JEEEEJ. Terwijl ik het open zit ik met tranen in mijn ogen te kijken naar de knoflooksaus en satesaus. Dinsdag kwam de brief van Daphne eindelijk binnen en ook hier zit ik met tranen naar te kijken (lekker emotioneel onstabiel). Deze week kwamen ook de Magic bands van Disney binnen en mijn nieuwe e-reader.

Woensdag hadden de jongens weer een halve dag maar beide hadden ze een kinderfeest. Het was dus een geval van de kinderen afzetten en weer terug brengen.  In de ochtend ben ik wel nog even wat gaan winkelen, of nouja in winkels rondlopen en spullen kijken. Donderdag moest ik langs Boston en het hoofdkantoor van cultural care om een reisdocument te ondertekenen. Ik verwachtte een snelle rit daarheen, even naar binnen, handtekening scoren en weer naar huis. Dat verliep helaas heel anders. Een rit van 45 minuten werd 1 uur en 45 minuten, het verkeer zat niet erg mee en de parkeer mogelijkheden waren niet echt aanwezig. Ik ben uiteindelijk maar wat verder gereden naar een parkeergarage en heb een stuk door Boston gelopen om op de juiste plek te komen. De handtekening duurde ongeveer 1 minuut en toen kon ik weer terug naar de auto, maar ik kon geen betaalautomaat vinden dus ben ik alle verdiepingen langs geweest tot ik er een zag. Vervolgens moest ik Boston nog uit, wat lunchen en wat boodschappen halen en was ik pas 4 uur later thuis. In de avond zat het wat meer mee want ik at satesaus met frietjes.

IMG_9308

Vrijdag gingen we weer voor de gewone dag en alles lekker op het gemakje. Ik kreeg een mailtje dat kaartjes in de korting waren, dus hebben we nu officieel naast vliegtickets ook onze eerste parktickets binnen voor onze Orlando trip. In de avond had ik diner met de jongste en dat was lachen, gieren, brullen. We zaten met zijn twee aan tafel een beetje gek te doen en te dansen. Later kwam de middelste thuis en gingen we samen een theekransje houden met zelfgemaakte ice tea (en natuurlijk wat geintjes in een erg slecht Brits accent).

Zaterdag heb ik even wat videobel gesprekken gehad en in de middag had ik een au pair meeting. De meeting was bij papa Gino's dus hadden we lekker pizza en deden we een kerst cadeau spel. In de avond had ik kid duty en heb ik de jongens santa buddies laten zien (ze vonden deze film zo leuk dat ze zondag 3 andere buddies films hebben gezien).

Zondag was het tijd voor de familie videobelletjes en ben ik bijna heel de ochtend aan het bellen geweest. Wat later op de middag kregen de kinderen de eerste kerstcadeautjes al, wat spannend. Ik ben inmiddels bij boek 5 van de boekenserie en ben daar in de avond mee verder gegaan.

IMG_9302Voor de mensen die willen weten hoe koud het hier is: de meertjes zijn bevroren en ook de vissen zijn mee gevroren.

1. Daphne:
    17 december 2018
    Weer een heerlijke start van de week! Spreek je weer snel! Love you 😍
  2. Joke:
    17 december 2018
    Wat leuk dat je pakket uit nederland kreeg van je lieve mams. Dat maakt alles goed he. Fijne kerst alvast en. Gr
  3. Inge:
    18 december 2018
    Je kunt ook emotioneel stábiel zijn hoor, niks mis mee. Geniet van je eetpakket, maarre niet alles in 1x want dan gaat het niet goed vrees ik. Fijne week!
  4. Mum:
    18 december 2018
    Jippie, toch een verhaaltje!! Wat leuk dat je zo blij kunt worden van knoflooksaus en satésaus hè?! En jij blij, ik blij 😄😄😄
  5. Colin:
    19 december 2018