Daar word je moe van

9 oktober 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

IMG_8161Maandag was het vooral rustig aan doen want na een weekend weg is het toch wel even zwaar om er weer vroeg uit te gaan. Gelukkig had ik er alle tijd voor om even lekker uit te rusten. Dinsdag gingen we voor de ultieme ervaring want ik ben fruit gaan plukken in de regen. Met een volle tas appels zijn we nog even gaan lunchen.

IMG_8162De rest van de week was het weer een redelijk normale week. Zaterdag ben ik met het gezin mee geweest naar het voetbaltoernooi van de oudste en in de middag wat films gekeken. Zondag ben ik met iemand hier uit de buurt naar Cape cod geweest. De omgeving daar is zo mooi en we hadden geluk dat we ook nog wat zon hebben gezien die dag. We hebben geluncht in een super gave bar waar ze verschillende nummerplaten aan de muur hadden hangen.  Tegen de avond begon het te regenen en zijn we naar huis gereden. IMG_8166

IMG_8168Maandag ben ik met het hele gezin naar six flags geweest. We hebben daar een mooie dag gehad. Ze hadden het park al versierd voor halloween dus zag het er super gaaf uit. De kinderen waren stoerder dan ik had gedacht met alle enge versieringen. We zijn wel voor 6 uur naar huis gegaan want dan zouden alle scare actors naar buiten komen. IMG_8167

Ik begin mij hier wel super op mijn plek te gaan voelen. In het gezin gaat alles super en ik begin met wat mensen bevriend te worden hier. Na 2,5 maand bijna hier te zitten weet ik wel dat dit echt een super jaar gaat zijn, als ik kijk wat ik al heb gedaan en wat ik allemaal nog ga doen. Mijn moeder en stiefvader hebben een vlucht geboekt en komen mij eind april hier opzoeken. Ook Pam en ik hebben onze plannen voor een reisje naar Orlando vast staan en hebben vandaag al een hotel geregeld (Beter vroeg dan laat). Voor de rest staat Halloween nu voor de deur en ga ik waarschijnlijk naar six flags om fright fest mee te maken, ga ik trick or treaten met de kinderen en staat er een feest gepland. Voor ik het weet is ook deze maand al weer voorbij, want de tijd vliegt echt hier.IMG_8198

1. Anja:
    9 oktober 2018
    Toppie Danique. Ontzettend leuk. Enjoy.
    En dat gaat zeker lukken
  2. Ron:
    Great stuff !!! Xxxx
  3. Piet en toos:
    9 oktober 2018
    Wat fijn dat nu goed gaat je brengt het jaar wel door veel plezier nog gr Piet en Toos
  4. Tony:
    9 oktober 2018
    Heel gaaf! En nu je je plekje en wat vrienden hebt gevonden kan het alleen maar superderder worden!
  5. Mum:
    9 oktober 2018
    Wat fijn dat je ‘iemand’ in de buurt hebt gevonden om leuke dingen mee te doen!! Nu zal de tijd nog sneller voorbij gaan. Ben benieuwd naar je foto’s van Six Flags in Halloween sfeer, vond dat huisje met pompoenen ook al zo ontzettend mooi!! Wat is het Engelse woord voor pompoen eigenlijk? 🤔
  6. Inge:
    10 oktober 2018
    Klinkt allemaal heel gezellig Danique, en wat een leuke dingen doe je allemaal. ik ben vooral blij dat je je daar thuis voelt, dan loopt alles als vanzelf. veel plezier met Halloween!