Disney, Disney en Disney

2 juni 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Deze week hadden we al onze Disney dagen en daar hebben wij flink van genoten. We waren echt in onze happy place en ondanks de hitte hebben we een top week gehad en gedaan wat wij wilden doen. Ik ga hier niet te veel over schrijven want ik weet het allemaal niet precies meer maar foto's zeggen veel meer dan woorden dus hierbij wel wat foto's.

Zaterdag was onze laatste dag samen en hebben we lekker rustig aan gedaan. We zijn nog wel even uit eten gegaan en hebben even onze vakantie besproken een heerlijke terug gedachte op een geweldige reis. Ik heb het geweldig gehad met Pam en wij hebben een stressvrije en super super geweldige vakantie gehad. We hadden zo nog twee weken samen kunnen zijn, het was weer heerlijk oud en vertrouwd Danique en Pam op avontuur en dat voelde heel goed. Zondagochtend had ik een vroege vlucht dus ben ik op tijd vertrokken en hebben we weer afscheid moeten nemen. De tranen liepen natuurlijk over mijn wangen, maar dit keer niet alleen omdat ik Pam weer zou missen. Ik was ook best wel verdrietig omdat ik nu twee weken uit de omgeving Boston ben geweest en twee weken uit het au pair leven. Voor mijn gevoel zou ik dan ook weer met Pam naar Nederland vliegen maar dit keer moest ik weer richting Boston. Ook in het vliegtuig had ik het wel moeilijk, ik ging echt niet mee naar Nederland. Eenmaal weer in het huis aangekomen waren de kinderen toch weer blij om mij te zien en was ik er ook weer klaar voor.

Afgelopen week hadden we ook weer een doel bereikt want ik was officieel 10 maanden in Amerika en heb er dus nog maar 2 te gaan. Voor ik het weet zal ik dus weer in Nederland staan en daar heb ik nu toch wel weer zin in.

Deze week dus maar een korte blog, maar wel wat foto's.

IMG_3930IMG_4202IMG_5304IMG_4764IMG_4583IMG_4571IMG_4531IMG_4244IMG_4094IMG_4038IMG_4787

1. Mum:
    2 juni 2019
    Zo lang naar uitgekeken en nu helaas alweer voorbij 😞 Maar wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad!! Alleen maar blije foto’s 😀 Nog 2 maanden voor de boeg, het einde is in zicht 😘
  2. Inge:
    3 juni 2019
    Wat een relaxte vakantie zeg, lekker hoor. En aftellen geblazen nu, die 2 maanden vliegen waarschijnlijk voorbij!!