It is so unreal...

1 juli 2019 - Sudbury, Verenigde Staten

Deze week was een heerlijk rustige week. Ik heb kunnen uitslapen en kunnen genieten van de stilte in het huis en dat had ik wel even nodig. Zaterdag heb ik lekker buiten gezeten aan het zwembad en wat gezwommen. Zondag ben ik met een andere au pair naar Salem geweest om nog even in het museum te gaan dat ik al zo lang wilde bezoeken. We zijn hierna naar het strand gereden en hebben hier even genoten van het lekkere weer in de zon. We zijn wat gaan lunchen en daarna hebben we even lekker in de zon gezeten om te bedenken wat we wilde gaan doen met de rest van de dag. We besloten om naar Dave en Busters te gaan waar we een biertje pakte (wat voor mij nu hier ook legaal is) en hebben even vrouwenvoetbal gekeken. Daarna hebben we wat spelletjes gespeeld in de speelhal. We zijn op de weg naar huis nog forse yoghurt gaan eten.

IMG_5434IMG_5449

Maandag heb ik gewoon genoten van de zon en het zwembad. Dinsdag was het de hele dag aan het regenen en ben ik binnen bezig geweest. Woensdag zou het minder weer worden dus ben ik naar de bioscoop en de mall geweest. Het was die dag echter heerlijk weer dus ben ik in de avond nog lekker buiten geweest. Donderdag weer een dagje in de tuin en vrijdagavond kwamen er wat meiden langs en hebben we gezwommen, 'smores gemaakt en lekker kunnen kletsen. Afgelopen weekend weer niet veel gedaan en gewoon lekker mijn eigen ding gedaan.

0a9b3450-3c23-4401-a7be-eb65d3788c56dc73e6c3-9b50-43d8-9dd7-0b0e9633b6dc

Deze week was ondanks de rust toch heel raar. Ik ben bezig met het inpakken van al mijn spullen en langzaam aan begint mijn kamer leger te raken. Op dit moment zijn er nog maar een paar setjes kleding over en zit er al heel veel opgeborgen in de koffers. Het is heel gek om te bedenken dat ik over ongeveer 2 weken weer in Nederland sta en het lijkt niet echt zo te zijn. Ik heb dadelijks dan ook meerdere emoties hierover, ik ben natuurlijk blij om weer naar huis te gaan, maar het is aan de andere kant ook verdrietig om hier weg te gaan en is het voor mij weer gek om terug te zijn waar ik mijn hele leven geweest ben. Ik weet zelf niet zo goed hoe het gaat zijn om terug te zijn in Nederland, maar ik ben er opzicht wel klaar voor. Ook heb ik deze week met mensen kunnen videobellen en begint het nu te komen om te zeggen, de volgende keer dat ik jou zie zie ik je in het echt.

Het is heel gek allemaal, maar ik ga nog genieten van mijn laatste twee weken hier!

1. Ron:
    1 juli 2019
    Cant wait
  2. Joke:
    1 juli 2019
    Oh wat gaat het snel, maar geniet nog even daar van wat je hebt en dan op naar Nederland waar het vast ook leuk wordt. En emotie’s horen er ook bij . Dus laat ze maar lekker komen.😃😃 Nog fijne weken daar en snel tot ziens
  3. Inge:
    2 juli 2019
    Zo lekker zeg, een huis mét zwembad voor jou alleen! en de emoties gewoon maar laten komen en ook weer laten gaan. Dan komt alles vanzelf weer goed. Tot laterrrr.