Disney on ice

18 februari 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Maandag bleef de jongste thuis. Ik heb in de ochtend moeten werken en de rest van de dag was ik eigenlijk zo goed als vrij. We hebben niet veel gedaan, want ze was niet helemaal lekker. Dinsdag kregen we een sneeuwstorm, wat niet zo erg bleek te zijn als verwacht. De kids hadden hierdoor wel een halve dag en in de middag hebben we dan ook lekker even in de sneeuw kunnen spelen. Helaas was het maken van een sneeuwpop niet echt mogelijk.

Woensdag hadden de jongens weer een halve dag en kwam er een vriend van ze voor een afspraakje. De jongens zijn de gehele middag eigenlijk goed zelf bezig geweest, dus had ik tijd om valentijn kaarten te maken voor de hele familie.

IMG_0341

Donderdag besloot ik om ook koekjes en cupcakes te maken voor de familie voor valentijn, dus daar ben ik de gehele ochtend mee bezig geweest. In de avond hebben we allemaal aan elkaar valentijn kaarten gegeven en hebben we genoten van een lekker nagerecht. De jongens mochten ook kiezen wat ze wilden eten voor avondeten en kozen dan ook voor ontbijt als diner.

IMG_0365

Vrijdagmiddag heb ik met de jongens een fort gebouwd en toen de jongste thuis kwam werd het al snel iets om te verdedigen voor ze, dus besloot ik er een te bouwen voor de kleine en mijzelf. Langzaam aan kwamen de nerf-geweren tevoorschijn en begon het gevecht van de forten.

Zaterdag waren de opa en oma hier en zijn we met de kids in de middag naar Chuck-E-Cheese gegaan. De kids hebben zich hier erg lang kunnen vermaken en we hebben ook kunnen genieten van pizza en frietjes. In de avond waren de ouders weg dus had ik half wel half geen kid duty. Ik heb geholpen met de jongens in bed leggen en ben toen zelf ook op tijd naar bed gegaan.

IMG_0415

Zondag was het dan eindelijk tijd voor Disney on ice. Ik had al bedacht om vroeg te vertrekken en dan de trein naar Boston te nemen. Toen ik aankwam bij het station moest ik met een app betalen en dit duurde even en wat denk je ik mis de trein. Toen ik ging kijken wanneer de volgende zou komen kwam die pas twee uur later en dan zou ik dus te laat zijn voor de show. Dus ondanks dat ik al had betaald voor parkeren besloot ik toch maar naar Boston te rijden en daar ergens te parkeren. Gelukkig was ik op tijd in Boston en heb ik op mijn gemak van Boston Common naar TD Garden kunnen reizen met de metro. Ik was nu wel een beetje te vroeg dus heb ik een uurtje moeten wachten op het station waar ik gelukkig mijn vermaak had gevonden (het kijken van een basketbal wedstrijd). De deuren zouden een uur van te voren open gaan dus was ik ook op tijd in mijn stoel. Ik heb even wat te eten en te drinken gehaald en langzaam aan begon de show. Ik zat aan de zijkant en probeerde een foto te maken met Tinkerbell die van de trap af kwam lopen ineens verwijderde iemand de foto, dus ik was helemaal in shock. Bleek het Tinkerbell te zijn die vervolgens een beter foto maakte met mij, Thank You Tink! De show verder was geweldig en ik heb zeker genoten, vooral ook van het feit dat ik een prima zitplaats had op rij 2 stoel 1. Na de show was het tijd om weer terug te gaan en kwam ik moe maar voldaan weer thuis.

IMG_0387IMG_0388

1. Inge:
    18 februari 2019
    Forten bouwen, altijd leuk!! En de koekjes zien er heerlijk uit, goed gedaan Danique!
  2. Joke:
    18 februari 2019
    Weer ‘n leuke week achter de rug. En wat gezellig ziet er je bakresultaat uit. Op naar de volgende creatie. Gr.
  3. Ron:
    18 februari 2019
    Brilliant cookies, cool fortess and happy face with tinker bell...two more weeks !!!
  4. Piet en Toos:
    18 februari 2019
    Wat gezellig dat tenet bouwers we Vinden dat je goed bezig bent. Leuk hoor. Vele gr