De week van de vrije dagen

27 februari 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Maandag nacht vertrokken de jongens naar Texas, dus had ik voor een week alleen de kleinste. Maandag waren ook de ouders thuis dus heb ik bijna de hele dag vrij gehad. De gehele week was het eigenlijk heel rustig en was de vrije tijd die ik had op de dagen erg lang. Op sommige dagen was ik een beetje in de war en wilde ik de jongens ophalen bij de bushalte.

IMG_0427

Donderdag was ik even erg onder de indruk van mij eigen kookkunsten. Vrijdag had ik een dagje met de jongste en hebben we een erg gezellige dag gehad. We begonnen bij playtown express waar je een grote zaal hebt met springkussens en speelgoed. Ze heeft zich hier een goede twee uur kunnen vermaken en toen zijn we naar de mall gereden om daar te gaan lunchen bij Taco Bell. Ze heeft erg genoten van haar frietjes en super genoten van haar kaneelballetjes. Vervolgens zijn we door de mall gelopen en heeft ze een beer gemaakt bij Build-a-bear. Na dit avontuur was het tijd voor een ijsje en hebben we frozen yoghurt op. We hebben nog even gespeeld in de speeltuin in de mall en zijn toen naar huis gereden. We zaten nog geen twee minuten in de auto en toen viel ze al in slaap.

IMG_0468IMG_0461IMG_0456

Zaterdag gingen de jongens skiën en ben ik met de jongste en oma naar Chuck-e-cheese geweest. De kleinste had weer de tijd van haar leven, maar na twee zware maar leuke dagen lag ze in de auto te slapen en vervolgens lag ze ook erg vroeg in bed. Zondag heb ik een relaxt dagje gehad en heb ik nog lekker even kunnen videobellen.

IMG_0484

De tijd gaat voor mij erg snel deze week heb ik ook een vlucht kunnen boeken naar Washington DC voor eind maart en Daphne en ik hebben ook onze vlucht naar LA kunnen boeken. Over een weekje is Colin er al en dan gaat de tijd voor mij vliegen als een gek. Ik zit hier inmiddels al bijna 7 maanden en 2019 heeft er al twee maanden opzitten wat voor mij 2 weken lijkt.

1. Ron:
    27 februari 2019
    Wat een heerlijk weekje en wat een dotje die lieve kleine dame...die mag je zo mee terugnemen ! Volgende week is Colin er....xxx !!!!!!!
  2. Inge:
    27 februari 2019
    Het gaat nu ineens wel heel erg hard. Met de vooruitzichten naar alle mensen die je gaan bezoeken. Dan vliegt de tijd. Dus probeer er zeker van te genieten want voor je het weet sta jij weer op Schiphol!
  3. Tony:
    Life is good!!!!
  4. Anja:
    27 februari 2019
    We beginnen idd af te tellen.
    Eerst Colin naar jouw en dan hopelijk wij vakantie en dan ben je alweer bijna in Nederland.
    Tot snel volgende week met videobellen
  5. Joke:
    27 februari 2019
    Zo je hebt mooie vooruitzichten zeg. Geniet er maar lekker van