Herfst

28 oktober 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Maandag weer een gewoon dagje. Alleen veranderde dat in de middag. Ik werd gebeld door mijn hostmom dat de bus pas om 4 uur vertrok op zijn vroegst en ze niet zeker waren. Ik heb daar een half uur gewacht en toen kwamen de kids toch gelukkig aan met de bus.  Toen werd het racen, ik moest de jongste gaan halen en de oudste moest naar voetbal. Gelukkig haal ik dat allemaal precies op tijd. IMG_8597

Dinsdag moest ik thuis blijven want ze zouden komen om iets te doen in het huis. Toen ik de kleinste op ging halen kreeg ik geweldig nieuws. Er was een kind op het kinderdagverblijf dat een infectieworm had en dat we alles goed moeten wassen. Blijkbaar is het heel erg besmettelijk want ze raadde mij aan naar de dokter te gaan om mij te laten checken en eventueel medicijnen te halen om het te voorkomen, uuhm damn ik kom natuurlijk veel op het kinderdagverblijf en in aanraking met de jongste. Nou als ik dus ziek wordt en ga overgeven weten we waarom. ‘S avonds gaf ik de kleine een bad en kreeg ik een grote aanmoediging omdat ik haar pyjama aan deed ze ging klappen en juichen. Ik kan veel lachen met die kleine want haar combinatie van schattig en grappig is geweldig.

Woensdag had ik even mijn emotionele momentje en heb ik Colin’s filmpje weer gekeken, tranen in mijn ogen natuurlijk. Daarna aan de schrijf zodat er weer wat brieven op de post kunnen. IMG_8576

Donderdag ben ik naar de winkel gegaan om wat verf spullen te halen. Ik ben naast tekenen nu ook weer wat aan het verven gegaan. In de avond had ik weer een meeting en zijn we met alle au pairs gaan pompoenen carven.

IMG_8591Vrijdag een rustig dagje was doen en weer wat verven en tekenen. Eindelijk kwam de brief van Daphne weer binnen met super lekkere en lieve dingen erin jeej!

Zaterdag had ik even een relax dagje. In de avond waren mijn hostparents weg dus had ik samen met oma de kids. 1 was er nog bij een vriend, waar we een beetje ongerust over waren omdat hij om 7.30 nog niet thuis was dus ben ik hem maar gaan ophalen. Daarvoor had ik de jongste een bad gegeven, maar ze begon uit her niets te huilen. Ze gaf aan dat ze pijn had in haar buik dus heb ik wat melk gegeven en over haar buikje gewreven en toen was ze eindelijk wat rustig geworden. Toch nog stress op zo’n avondje.

IMG_8631Zondag ben ik naar Salem gereden en als er niemand met mij mee gaat ga ik lekker alleen. Het blijkt dat het super gaaf is rond Halloween dus ik moest er even heen, dat was ook zeker zo. Bijna iedereen liep verkleed rond en er stonden heel veel mensen buiten voor foto’s ook verkleed. Ik ben nog in het piraten museum geweest met de ticket van vorige keer. Er stond daar een vrouw voor mij die ook kaartjes kocht en ik had een extra kaartje dus heb ik mijn extra kaartje gegeven aan die mevrouw. De vrouw en de mevrouw achter te kassa waren zowat geshockeerd dat ik dat zomaar deed en ze vonden het super. (Goede daad done!). Het museum was niet super bijzonder, maar ik heb het wel weer even gezien. Daarna wat rond gelopen en wat winkels in. Ze hadden een hele markt staan dus daar kon ik mooi overheen lopen en ik heb mijn hand laten lezen, want waar anders doe je dat dan in het heksenstadje. Omdat het wachten was op de lezing zelf ben ik tussendoor even wat pizza gaan eten, waar het meest schattige kind met mij peek-a-boo aan het spelen was. De lezing was super gek hij vertelde over dingen die echt zo waren en dingen die echt gebeurt waren wat echt een gek gevoel gaf. Voor iedereen die het nooit heeft gedaan zal wel denken dat het onzin is, maar toch heeft deze man mij informatie gegeven over bepaalde dingen die hij never had kunnen weten. Noem mij maar even gelovig, maar dat was echt raar.IMG_8636

1. Inge:
    29 oktober 2018
    Een infectieworm?? Hopelijk is er niemand in je buurt ziek van geworden. Veel plezier met Haloween.
  2. Tony:
    29 oktober 2018