Life is a rollercoaster right now

16 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hier zijn betekend dat je het ene moment super in Amerika leeft en het hier naar je zin hebt, het volgende moment zie je foto's of video's van je vrienden thuis en wil je daar zijn.

De kinderen zijn wel erg aan mij gewend en ik voel mij deel van het gezin. Voordat ze naar bed gaan willen ze toch altijd even slaap lekker tegen mij zeggen en als ze uit de bus of thuis komen zijn ze blij om mij te zien en daar doe je het uiteindelijk allemaal voor. Als je de ''ik hou van jou'' krijgt smelt je hart en wil je hier nooit meer weg.

De middelste heeft mij de naam Bob gegeven dus vanaf nu ben ik Bob. :P

Maandag waren de jongens vrij van school dus zijn we gaan Basketballen op een veldje in de buurt. Daarna vonden de jongens dat het tijd werd om te gaan decoreren voor halloween, dus hebben we bijna de hele dag versiering gemaakt en opgehangen. Later in de middag zijn we langs de bibliotheek gereden en in de avond hebben we met zijn alle hutspot gemaakt.

De rest van de week was redelijk hetzelfde: de kinderen gingen naar school, ik ga een uurtje zwemmen, thuis opruimen, kinderen ophalen, naar sport met de kinderen en avondeten. Het begint een fijn ritme te worden, ook voor de kinderen.

De kinderen zijn wel allemaal flink verkouden geweest en dat sloeg mij niet over. Een groot deel van de week was mijn keel wat opgezwollen en had ik last van hoofdpijn. Dan is het maar goed dat de kinderen naar school gaan want dan kon ik gewoon uitzieken.

1. Piet en toos:
    16 september 2018
    Wel gezellig dat de kinderen zo reageren maar het jou wel hoor gr
  2. Inge:
    16 september 2018
    Storm in Amerika geeft storm in je hoofd. Logisch dat je emoties alle kanten op waaien. Maarre...let it go, alles komt altijd goed. En het is niet fijn maar je mag je gewoon af en toe rot voelen hoor. Dat overkomt ons allemaal dus zeker een au pair die zo ver van huis is. Fijn om te horen dat je je daar ook al prima thuis gaat voelen.
    Sterkte daar maar vooral ook veel plezier, geniet van de mooie momenten.
  3. Ron:
    16 september 2018
    Hi Bob...looks like you re in control now....Glad the boys are doing great too...you ve got this one...so make the best of it xxxx miss you
  4. Joke:
    16 september 2018
    Fijn dat je al goed bezig bent met inburgeren. En leuk dat het zo goed gaat met de kids. Alles komt goed en vooral genieten van de mooie momenten. Succes en groetjes
  5. Tony:
    16 september 2018
    En met al die drukte ook nog tijd om een roodtrip te plannen :)
  6. Colin:
    17 september 2018