Een saaie week

9 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Deze week was het een redelijk normale week. Maandag hadden we hier Labor day en ben ik vooral aan het uitzieken geweest van de boottocht. De rest van de week zijn de kinderen naar school geweest en heb ik van 9.00 tot 15.30 tijd voor mijzelf gehad, hierin heb ik vooral gesport (lekker een uurtje zwemmen) en soms even langs de winkel. Voor de rest vooral boeken gelezen en serie gekeken. Ohja en natuurlijk veel met iedereen gefacetimed.

Aan het einde van de week heb ik daarom ook besloten iets meer te gaan doen met mijn tijd en ben wat gaan oefenen op de piano en ga een nieuwe taal leren (waarschijnlijk American Sign Language).

Zaterdag ben ik met andere au pairs uit de buurt een film gaan kijken en hebben we wat gekletst. Zondag ben ik nog even naar Target gereden omdat ik zo slim was mijn shampoo en conditioner te vergeten in de sportschool dus moest ik even nieuwe hebben.

1. Inge:
    10 september 2018
    Hoi Danique, ik heb het even opgezocht, die taal die je gaat leren, lijkt me best lastig. Maar wél een goede tijdsbesteding. Veel succes.
  2. Joke:
    10 september 2018
    Hoi Danique, leuk weer iets te horen. En goed dat je iets gaat doen met je eigen tijd. Knap hoor en veel succes met alles
  3. Mum:
    11 september 2018
    Jeetje, wat een saaie week. Gelukkig heb je veel leuke dingen om naar uit te kijken!!