Ik bevries

IMG_9965

Maandag zou het -16 worden en dat was ook zo. Ik ben nog kort met de kids buiten geweest waar we hebben gevoetbald in de sneeuw. Daarna zijn we wat spelletjes gaan spelen.  Wat later op de middag zijn we met alle mensen naar een ijskasteel geweest. Hier was het ongeveer -22 graden, dit betekende dat je je goed aangekleed moest hebben om naar buiten te gaan. Als je foto’s wilde maken en je deed je handschoenen uit was je hand binnen 1 minuut bevroren en pijnlijk. Na een half uurtje  hadden we het ook gezien en zijn we weer warm in de auto gaan zitten. Daar kwam ik erachter dat mijn telefoon batterij de kou ook niet waardeerde want die was leeg. In de avond ging ik ook maar met een warmte dekentje naar bed toe.

Dinsdag heb ik weer wat kunnen tekenen en hebben de kids en ik na school weer wat spelletjes gespeeld. Woensdag had ik mijn dag totaal niet. Buiten dat ik erg slecht sliep zat ik ook bijna de hele dag te huilen. Om elk liedje en elke video zat ik weer te huilen. Waarschijnlijk moest het er even uit, want donderdag sliep ik eindelijk goed en had ik een erg vrolijke dag. We zouden frozen yoghurt gaan halen, maar de shop was voorgoed gesloten dus zijn we een milkshake gaan halen bij five guys. De middag heb ik met de jongens weer spelletjes gespeeld. Donderdag was het ook ineens 16 graden dus was het een warme dag, beetje jammer dat het de gehele dag regende.

IMG_9998

Vrijdag zijn we na school met de kids gaan snowtuben. Dat is letterlijk met een soort zwembad band naar beneden glijden in de sneeuw. Omdat het deze week redelijk gedooid had lagen er nu wat ijsplassen waar we vol doorheen gleden en sommige eindigden erg doorweekt beneden. We hebben met zijn alle erg veel plezier gehad en eindigden de dag met diner bij five guys.

IMG_9995

Zaterdagavond waren de ouders weg dus heb ik met de kids films gekeken. Zondag besloot ik even naar de winkel te gaan om snel iets op te pikken. Ik moest helaas bijna een uur wachten tot iemand mij kwam helpen en vervolgens deed de vrouw het bij de kassa fout en weigerde dat toe te geven, maar ik wilde wel mijn geld terug. Gelukkig was er 1 erg vriendelijke medewerkster in training die mij heeft geholpen, maar mijn snelle ritje winkel duurde wel bijna 1,5 uur. Ik ben daarna nog even naar de mall gereden waar ik heerlijk heb kunnen lunchen en nog even rond kunnen lopen. En dan vliegt je weekend wel voorbij.

1. Piet en Toos:
    Het Komt allemaal goed we Vinden het knap van je heel veel gr. Piet en Toos
  2. Joke:
    29 januari 2019
    Weer ‘n week verder met ups en downs, maar de ijspret is ook leuk. En januari is al weer bijna om. Weer fijne week gewenst en groetjes
  3. Inge:
    30 januari 2019
    -16!!! Pfff en ik zeur hier al met -2, haha. Je doet wel heel veel leuke dingen daar, veel plezier met zijn allen.
  4. Ron:
    31 januari 2019
    Ja van min 12 naar plus 16....wow
    Begin maar met aftellen want Colin komt er bijna aan ! Love ya xxx