Sneeuwstorm?

23 januari 2019

Deze week begon stukken beter want ik had geweldig geslapen. In de ochtend hield ik de kids bezig door ze frozen te laten zien. Nadat ze allemaal op school waren was het voor mij tijd om het laatste van mijn deken af te maken en kunnen we eindelijk zeggen dat ik mijn quilt af heb. In de middag heb ik even gebeld met Colin, Ron en Anja en daarna was het weer kids tijd. De oudste had voetbal en ik ben met de middelste naar Starbucks gereden waar ik iets nieuws heb ontdekt genaamd shortbread cookies en wat waren die lekker. Daarna hebben we nog even luidkeels kunnen meezingen met high hopes van panic in the disco. We hebben nog even kunnen voetballen in de zaal en dat ging toch wel redelijk weer. Eenmaal thuis hebben we levensweg gespeeld, ik heb blijkbaar 4 kinderen en een kat ohja en ik ben getrouwd.

Dinsdag ochtend besloten de kids dat ze ook een dekentje willen, dus zijn we in de middag met alle kids naar walmart gereden waar ze de mooiste stofjes hebben uitgezocht voor hun eigen dekentje.

Woensdag hadden Anne en ik eindelijk geluk en hebben we kunnen facetimen en dan merk je hoe erg je dat altijd kan waarderen. Even later kreeg ik te horen dat Colin een vlucht heeft geboekt en dat hij hier begin maart zal staan. Dat is op dit moment minder dan 50 dagen en ik ben zo blij, dat maakt gelijk alles zo veel beter.

Donderdag sliep ik weer erg slecht en was die dag dan ook erg moe. Donderdag heb ik dan ook niet super veel gedaan, maar in de avond was het wel tijd voor hutspot en rookworst.

Vrijdag had ik een rustige dag. Zaterdag hebben we met de familie spelletjes gespeeld. Er zou een sneeuwstorm aankomen dus hebben we ons daar wat op kunnen voorbereiden. Zondag lag er inderdaad een dikke laag sneeuw. De gehele ochtend heb ik met de kids buiten gespeeld om te snowboarden en de sleeën. In de middag heb ik drie verschillende videogesprekken gehad.

1. Joke:
    23 januari 2019
    Weer ‘n leuk verslag en wat ben je creatief bezig. Weer fijn vooruitzicht voor je. Gr.
  2. Ron:
    23 januari 2019
    Yes the colinator is coming to you.....as your first visitor.....let the good times roll 😇
  3. Inge:
    24 januari 2019
    Nou verwacht ik natuurlijk wel een fotootje van je zelfgemaakte quilt! Leuk dat Colin al zo snel komt, een stukje Holland in Amerika, lekker live bijkletsen.
  4. Mum:
    24 januari 2019