Campus tijd

3 augustus 2018 - New York City, Verenigde Staten

IMG_5938De hele week heb ik wat later kunnen opstaan omdat ik het late schema had. Ik heb elke dag genoten van een heerlijk ontbijt van fruit, sap en verschillende Amerikaanse ontbijt producten. Ook de lunch was heerlijk waar we taco's, kipvingers en andere lekkere dingen kregen en bij het avondeten kregen we een American diner, dus de ene keer een thanksgiving diner en de avond erna bbq diner. Ik heb heel erg genoten van het eten mede ook omdat je bijna altijd wel een deel warm kon eten.

IMG_6272

De klassen waren over het algemeen redelijk lang, maar we hadden een hele leuke klas en leuke docent die zorgde dat alle lessen gezellig waren en we afwisseling hadden in zitten en schrijven en lekker even staan en spelletjes doen. In de klas leer je allemaal mensen kennen van over de wereld die overal naar toe gaan.

IMG_6327

Tussen mijn lessen door heb ik ook al veel kunnen videobellen met vrienden en familie en het is toch zo fijn om iedereen weer even te zien als je weet wat je allemaal nog te wachten staat.

IMG_6357

De campus was een top tijd, maar nu is het toch echt tijd om naar mijn gezin te gaan. Ondanks dat ik een lange rit voor de boeg heb heb ik er super veel zin in!

1. Opa:
    4 augustus 2018
    Goede reis‼️
  2. Mum:
    4 augustus 2018
    Ziet er allemaal heerlijk uit!! En nog gezond ook!!