Eerste weekend

5 augustus 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vrijdag middag ben ik aangekomen in mijn huis voor de komende tijd. Ik ben al mijn spullen gaan uitpakken en na wat te hebben gegeten heb ik met de jongens een filmavond gehouden. Toch wel moe van de reis ben ik op tijd naar bed gegaan.IMG_6393IMG_6410

Zaterdag ben ik samen op pad gegaan om de buurt te gaan verkennen. We begonnen in een erg grote Amerikaanse supermarkt en ik keek mijn ogen uit. Vervolgens hebben we ons rondje gemaakt naar Target, Walmart en een grote mall. Het was geweldig om de buurt te zien waar ik alles kan krijgen. Na onze winkel avonturen klaarde het op en stopte het met regenen we besloten dan ook om even aan de wandel te gaan door het bos. Al snel kreeg ik te horen dat er van alles in de bossen zat en even later zagen we dan ook al een kikker oversteken. We keken de andere kant op waar we een schildpad weg zagen duiken in het water. Het bos was super om overheen te lopen en we kwamen al snel bij een brug aan. Er werd mij al verteld dat er slangen in het bos zouden zitten dus ik was flink op mijn hoede en aan de overkant van de brug zag ik de eerste slang al liggen. (ja het was een echte slang, hij bewoog)

We bleven lopen en hebben behalve de mooie omgeving ook nog chipmunks en grote spinnen voorbij zien komen. Na een uur te hebben gewandeld in het bos (en lastig te zijn gevallen door muggen en horzels) gingen we verder de buurt door. Buiten dat er mooie huizen stonden lag hier ook een slang op de weg (deze bewoog niet meer).  We hebben nog een uur gelopen in de buurt en zijn weer terug gegaan naar huis.

We kregen deze avond Mexicaans te eten en dat ging er zeker wel in. Daarna even flink uitgerust en op naar bed, want we mochten er vroeg uit om naar het strand te gaan. Eerst snapte ik niet waarom we zo vroeg vertrokken, maar al snel werd duidelijk dat je voor parkeren erg lang moest wachten.

Ik heb een super gezellige dag aan het strand gehad, waar we ook weer van alles tegenkwamen: grote krabben, garnalen (wel kleine), vissen en kleine paling (zo noemde de kinderen het ik heb geen idee). Met een ijsje in de hand zijn we weer naar huis gereden om dit eerste weekend goed af te sluiten.