Colin is hier!

11 maart 2019

Maandag was het inderdaad een sneeuwdag voor de kids. In de nacht zijn de middelste en mijn hostmom ziek geworden en was mijn nacht dus weer flink gebroken. De ochtend bracht ik dan ook vooral door met de oudste en de jongste. We hebben eerst samen pancakes gemaakt en die opgegeten voor het ontbijt. Daarna zijn we beneden gaan spelen en even later was het tijd om toch even in de sneeuw te spelen. Na het maken van een grote sneeuwman en een sneeuwstoel merkte ik dat de sneeuw aan het smelten was en meer ijs werd dus zijn we naar binnen gegaan. De middelste kwam op dit moment aan dat hij zich beter voelde dus zijn we beneden een nerf- battle gaan houden. Even later was het tijd voor lunch en rusttijd. We hebben nog even met zijn alle een groot fort gemaakt en de kids hebben daar de volle lol in gehad. Het was een hele goede en gezellige dag. Helaas begon tijdens het avondeten mijn hoofd wat lastig te doen en zag ik wat vlekjes. Na snel alles op te ruimen na het eten ben ik dan ook maar in bed gaan liggen waar ik met een migraine aanval in het donker kon gaan liggen. Met een nat washandje op mijn hoofd viel ik twee uur later in slaap.

IMG_0551

Dinsdagochtend was de migraine gelukkig ver weggetrokken en werd ik erg blij wakker. Over een paar uur zou ik Colin na 7 maanden apart weer zien. De dag ging redelijk vlug voorbij omdat ik redelijk bezig ben geweest de hele dag. Om 5 uur was het eindelijk tijd om in de auto te stappen en met een kloppend hart richting het vliegveld te gaan. Toch ben je een beetje zenuwachtig voor die ontmoeting. Elk rood licht en sloom rijdende auto frustreerde mij heel erg, want ik wilde er zo snel mogelijk zijn. In de auto, net zoals de gehele dag, had ik een paar keer dat ik bijna huilde van geluk omdat ik Colin eindelijk zou zien. Hoe ongeduldig je dan bent en hoe je elke meter telt. Na een lange 1,5 uur naar Boston (het verkeer zat ook niet echt mee) was ik eindelijk op het vliegveld. Ik liep zo snel als dat ik kon het vliegveld over, maar toen ik Colin in de verte zag lopen zette ik het toch op een rennen. Het was een echt film momentje want ik begon kei hard te huilen van blijdschap en dat betekend dus niet een paar tranen over mijn wangen dat betekend kei hard snikkend.  We zijn samen even wat gaan eten bij five guys en vervolgens naar zijn airbnb gegaan. De vrouw was erg aardig en het huis enorm, Colin zit daar zeker goed. Met een glimlach op mijn gezicht ging ik naar bed, wat een geweldige blijdschap ik voelde die avond. Die 7 maanden zijn erg lang geweest, maar het voelde zo goed om elkaar weer in de armen te kunnen sluiten.

IMG_0645

Woensdag ochtend hebben Colin en ik de omgeving even bekeken. De jongens hadden een halve dag, dus zijn we met zijn alle naar een trampoline park geweest. Samen met de jongens hebben we trefbal gespeeld en verschillende andere spelletjes. Eenmaal thuis hebben we weer verschillende dingen gedaan waaronder monopoly junior (blijkt dat ik daar niet zo goed in bed). In de avond hebben we met zijn alle diner gehad en daarna hebben we in zijn airbnb film gekeken.

Donderdag zijn we naar Burlington gereden en zijn we daar naar de mall geweest. Even verschillende winkels inlopen, maar toen we flying tiger inliepen en daar rond keken had ik even het gevoel dat we in Tilburg rondliepen. We hebben een goede lunch gepakt en in de avond hier diner gemaakt. Na diner zijn we weer film gaan kijken.

70db3cb5-2668-4bb3-be8f-6578ab1a8f3d

Vrijdag was de jongste vrij en zijn we naar de Natick Mall geweest. We begonnen de dag met de speeltuin waar ik en de kleinste verstoppertje speelde terwijl Colin diep in gesprek was met andere moeders. Daarna zijn we door wat winkels gelopen. Rond het middaguur zijn we gaan lunchen en na de lunch zijn we langzaam aan terug naar de auto gegaan. We hebben de jongens opgehaald en zijn in de avond naar wendy’s gegaan voor ons avondeten. BESTE KIPNUGGIES OOIT! In de avond hebben we weer onze films gekeken.

3be295c2-e632-49bb-97ad-870105c7e979IMG_0720

Zaterdag zijn we rond 8.30 vertrokken naar Boston. We begonnen in Boston Common waar nu de zon stond en nog sneeuw lag dus dat was een mooi plaatje. We hebben wat ontbijt op bij dunkin en zijn vervolgens een deel van de freedom trail gaan lopen. Onderweg zijn we in het oude staatshuis gegaan waar we wat geschiedenis van Boston meekregen. Helaas was een deel van het gebouw afgesloten voor een film dus hebben we een kaartje om een andere keer gratis terug te komen. We zijn verder gelopen richting de haven en hebben vervolgens mooie gebouwen achterna gelopen. Dit hield in dat we een mooi huisje zagen, erheen liepen en een foto maakte. We zijn zo nog langs beacon hill gelopen en naar Chinatown. In de avond had ik de kids dus moesten we op tijd terug rijden. Met de kids heb ik in de avond een film gekeken en daarna op tijd naar bed gegaan.

IMG_0762

Zondag werden we wakker met sneeuw, maar dit keer viel het uit de lucht. Blijkbaar was de klok ook een uur verzet dus waren we een beetje in de war in de ochtend. We zijn toch door de sneeuw heen richting Salem gereden. De heenweg was wat langzamer rijden dan normaal maar we kwamen veilig aan. We begonnen met een goed ontbijt en zijn daarna door de sneeuw op pad gegaan. We wilden graag in the witch  house maar waren eerst bij het verkeerde gebouw. We hebben een heel stuk gelopen en toen we wel bij het goede gebouw waren bleek hij dicht te zijn. Daarna zijn we maar verder op pad gegaan. We zijn een film monster museum in gegaan en vervolgens ook nog in het wax museum en witch village. We zijn nog richting de vuurtorem en house of 7 gables gelopen, maar op dit punt was het koud en we waren wat nat van de sneeuw en regen dus was het tijd voor wat warme lunch. Na lunch zijn we nog wat rond gaan lopen en vervolgens naar de auto gegaan, waar we lekker in de auto met een warme blazer richting Johnny rocket zijn gereden. Hier hebben we een heerlijk diner gehad in een 50e jaren restaurant. In de avond was het weer tijd voor wat films.

IMG_083639c3bce9-c7bf-40a9-a740-4ff15972acaf

Hoe blij ik ook ben dat Colin hier is ik moet toegeven dat het de eerste dag een soort van apart was. Er hing een beetje een spanning van het feit dat we elkaar lang niet hadden gezien. Redelijk snel was dat weg en hebben we de lol van ons leven zoals van te voren. Ik ben heel blij dat er iemand op visite is hier en dat ik samen met iemand leuke dingen kan doen en natuurlijk samen met mijn reismaatje is dat altijd beter.

1. Ron:
    11 maart 2019
    I'm so delighted you re both together again....i couldnt wish for more.....
    Enjoy yourselves and eachother.
    Bam.....number one !
  2. Anja:
    11 maart 2019
    Top om weer samen te zijn.
    Veel leuke dingen samen doen.
    Hier weer erg stil.
    Tot snel Colin en nog iets langer geduld Danique
  3. Joke:
    11 maart 2019
    Wel 'n leuke week gehad dan met Colin. En dan weer afwachten tot het volgende bezoek. Super toch? Zo gaan de laatste maanden snel voorbij. Heel veel lol nog samen. Gr
  4. Inge:
    12 maart 2019
    Heerlijk hè, een vertrouwd iemand om je heen! Heel veel plezier samen.