Druk, druk, druk

26 maart 2019 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Maandag begon de dag met baby shark spelen op de piano. Toen de kids allemaal op school waren ben ik naar de sportschool gegaan en ben ik even later begonnen aan een nieuwe les Frans. Dit was eigenlijk wat ik elke doordeweekse dag deed sportschool en Frans. Het was een stuk lekkerder weer dus heb ik ook lekker buiten kunnen spelen met de kids.

Zaterdag ochtend had ik in de ochtend de kleinste en hadden we toch nog een klein beetje sneeuw. De kleinste ging naar zwembad en ik bleef met de middelste nog even thuis. We hebben even met nerf geweren op bekers geschoten en toen gevoetbald beneden. Maar ja zo slim als ik ben trap ik vol met mijn voet tegen te stoel aan in plaats van de bal, dus de tenen zijn weer mooi blauw. In de middag ben ik met een andere au pair naar de mall geweest en hebben we lekker even kunnen shoppen. We wilden erg graag naar de film in de avond maar waren ook zo slim om dat niet van te voren te reserveren dus konden we tot 10.00 uur in de avond wachten tot onze film begon. We zijn uiteindelijk bij de film us  geëindigd en ik moet zeggen dat het een erg goede film was. Het viel mij wel op dat dit de eerste keer was in mijn au pair tijd dat ik na middernacht thuis kwam.

Zondag had de middelste een parade op het voetbalveld omdat hij kampioen was geworden. Ik ben natuurlijk even mee gegaan om dat te zien. Even later hebben we ook de voetbalwedstrijd gezien van de New England Revolutions. In de avond ben ik met wat andere au pairs uit eten geweest en kon ik het weekend goed afsluiten.

Deze week was ook eindelijk een week waar ik mij weer echt goed voelde en ik er weer de volle 100% tegenaan ga voor deze laatste paar maanden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ron:
    26 maart 2019
    Good to hear you re back on top.....
    Hold on.....you re getting there
  2. Oma:
    26 maart 2019
    Wat fijn te horen dat het weer goed gaat. Nog enkele maanden dat gaat jou lukken en er komen ook nog leuke dingen zoals bezoek van mama en Tony, en vakanties met vriendinnen. Wij wensen jou ‘n fijne week en tot de volgende blog. Groetjes vanOpa en mij.👍😁😁
  3. Inge:
    27 maart 2019
    Goed om te lezen dat je een prima week achter de rug hebt. Op naar de lente en naar lange wandelingen waarin je je hoofd lekker leeg kunt lopen. Veel plezier.