First day of school

1 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Zondagmiddag ben ik nog even naar de mall gereden en heb ik Walmart bezocht. Dat zijn van die momenten in de drukte dat je even je rust kan hebben.

IMG_6892

Maandag ben ik met de jongens naar Chuck E Cheese gereden. We zijn daar een flinke tijd binnen geweest om allemaal spelletjes te spelen. En ja dit is een van die restaurants die enge zingende poppen binnen hebben staan. De jongens waren super goed in het spelen van de spelletjes en we hadden bij elkaar meer dan 3.000 punten binnen gehaald. Orange Leaf zat om de hoek en we hebben daarna eindelijk kunnen genieten van onze frozen yoghurt

IMG_6893(dat ga ik dus zeker vaker doen). Toen we thuis kwamen zijn we met zijn alle in het zwembad gesprongen, hier is het namelijk nog steeds erg warm. In de avond hebben we de verjaardag van de jongste gevierd die werd namelijk twee, de jongens hadden een cadeau voor haar uitgezocht en we hebben wat cake op.

Dinsdag was de laatste vakantiedag. Samen met de jongens heb ik allemaal snacks klaar gemaakt en zijn we naar de mill gereden om een IMG_6901picknick te houden. We hebben over stenen gelopen, een kleine wandeling gedaan, spelletjes gespeeld en natuurlijk lekker gegeten. Toen we hier klaar waren zijn we naar de bibliotheek gereden en hebben de jongens nog wat boeken meegenomen.

Woensdag was het dan eindelijk zo ver de eerste schooldag. De ochtend hebben we met het hele gezin gedaan en we zijn met zijn alle naar de bus gelopen. Dit betekende dat ik hele middagen vrij ga hebben dus kan ik eindelijk weer gaan sporten. In de middag hebben we de kinderen weer opgehaald bij de bushalte en zijn we nog in het zwembad gesprongen.

Donderdag was weer een schooldag en stond voor mij op de planning om een rondleiding te nemen bij de sportschool zodat ik mijn opties even kon bekijken. Helaas stond ik die dag op met hoofdpijn dus werd dat maar even wat extra slapen.

Vrijdag waren de jongens weer vrij van school en zijn we naar six flags New England gegaan. Wij hebben ons erg vermaakt in het park en hebben een heerlijke lunch op. Na een flink aantal achtbanen zijn we weer naar huis gereden.

Van het weekend ga ik erg leuke dingen doen dus dit weekend krijgt een eigen blog.

PS. Ik vind het erg lief dat mensen reacties achterlaten onder mijn blog en ik vind het super om te zien dat iedereen die zo ver weg zit mij toch steunt. Elke keer als ik de reacties lees geeft mij dat weer een extra positiviteit boost, dus erg bedankt voor alle reacties!

1. Opa:
    1 september 2018
    Hoi Danique. Het lijkt erop dat je steeds meer gaat wennen. Hoe bevalt het Amerikaanse voedsel eigenlijk.
  2. Daphne:
    1 september 2018
    Proud of you! Ik kijk nu al uit naar je blog van komend weekend. I love youuu ❤
  3. Pam:
    1 september 2018
    Six flags, ik ben jaloers!!! Ik hoop idd dat je je een beetje meer kunt vermaken wanneer de kids op school zijn. Alhoewel ik videobellen ook helemaal niet erg vind 😜 ik ben benieuwd naar je blog van dit weekend. Ik verwacht wel wat dieren te zien haha 😇
  4. Piet en toos:
    1 september 2018
    We lezenalle verslagen super leuk we hopen dat zo blijft nog veel plezier gr
  5. Mum:
    1 september 2018
    Zo fijn dat je je draai een beetje gevonden hebt en dat de kinderen ook aan je beginnen te wennen. Ik zal proberen om mijn mobiel vanaf nu wat vaker op te laden, dan kunnen we wat langer kletsen 🤪
  6. Inge:
    2 september 2018
    Ik kijk echt uit naar je blog hoor, dus ik hoop dat er nog vele mogen volgen. Goed dat de jongens naar school gaan, dan kun je nu echt je dagelijkse ritme gaan bepalen. En dan die sprong in het zwembad elke keer, zucht....ik ben jaloers!
    Veel (werk) plezier.
  7. Oma:
    2 september 2018
    Ik vind je blog hartstikke leuk ben iedere keer weer benieuwd wat je hebt meegemaakt. Ben blij dat het weer beter gaat en op naar de volgende blog. Groetjes👍🌞