Positiviteit

26 augustus 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

IMG_6741

Deze week werd een eerste normale week. De kinderen hadden de hele week basketbal kamp en waren de hele dag weg en ik had daardoor de hele middag vrij. Dit begint te lijken oehoe het gaat zijn met school.

Ik ben van de week op wat wandelingen in het bos gegaan en heb vooral veel gefacetimed met Pam (laten we zeggen elke dag). Het was fijn om met haar te kunnen praten en mij te kunnen focussen op de positieve dingen die nog gaan komen.

IMG_6767

Dinsdagavond ben ik met de andere au pairs naar Starbucks geweest en hebben we flink kunnen lachen met elkaar. We zijn ook naar CVS gegaan waar ik besloot om mijn haar te gaan verven (eigenlijk bleken). Woensdag heb ik mijn haar gedaan en ik ben super blij met het eind resultaat. De rest van de week liep eigenlijk heel goed en ook met de kinderen gaat het steeds beter.

Vrijdagavond had ik echt een hele fijne avond. We waren met het hele gezin buiten en hebben met zijn alle gezwommen, op het trampoline gesprongen en gevoetbald. We hebben veel gelachen buiten en ons goed vermaakt. Het voelde echt even als een familie moment en dat gaf mij na een goede week een flinke positiviteit boost.

Zaterdag zijn we met het gezin naar Canobie Lake Park geweest, dit is een attractiepark en de kinderen vinden het super leuk. Helaas werd het in de middag wat druk dus zijn we vroeg naar huis gegaan en hebben onderweg nog genoten van een slushie. IMG_6803

Het was een erg goede week en ik ben klaar voor de komende weken. Ik heb lijstjes gemaakt met dingen die ik wil gaan doen en samen met veel videobellen deze week ben ik er helemaal klaar voor om komende 11 maanden ertegenaan te gaan. Ik ben deze week ook begonnen aan het proeven van verschillende Amerikaanse snoepjes en dat liep niet altijd heel positief, want snoepjes hier zijn niet altijd de lekkerste (dan mis je de Nederlandse Milka wel). Het is ook best wel gek om te beseffen dat ik hier nu al 1 maand ben en al 3 weken in het gezin zit.

1. Oma:
    26 augustus 2018
    Heel erg mooi je haar veel mooier. Blij te horen dat het nu ‘n stuk beter gaat succes voor de komende tijd👍🌞
  2. Mum:
    26 augustus 2018
    Ik ben heel blij dat het nu goed met je gaat!! Als je maar positief blijft komt alles goed zie je wel. Je gaat vast en zeker nog een hele fijne tijd tegemoet, de plannen zijn alvast erg goed! 😘
  3. Anja:
    26 augustus 2018
    mooi zo. focus op wat je kunt doen.
    en je hebt een geweldig gezin
  4. Joke:
    26 augustus 2018
    Mooi zeg, je haar. Je ziet er echt prachtig uit. Straks ken ik je niet meer😃😃. Geweldig dat je zo positief bent. Je gaat het vast steeds leuker vinden. Gr.
  5. Inge:
    27 augustus 2018
    Da's een goed teken, dat de tijd snel gaat. Dan kom je in je normale ritme. Werk ze!!
  6. Ron:
    27 augustus 2018
    Goed gedaan Danique !!!
    Top dat het gezin zich inzet om het naar je zin te maken...Ik ben benieuwd wat er allemaal op je lijstje staat....
    Veel plezier en tot de volgende.....xxx